Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

RAL code spierwit

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Locked
Arjen
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 48
Joined: Fri 22 Feb 2013, 16:21

RAL code spierwit

Post by Arjen »

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort begonnen met het geheel restaureren van mijn Camino (Paarse Funny). (Foto's e.d. zullen spoedig volgen in het projecten gedeelte van het forum). Maar ik loop nu al meteen tegen een probleem aan. Natuurlijk wordt de Camino geheel opnieuw gespoten, en met de kleurcodes die ik hier op het forum gevonden had dacht ik dat het geen probleem moest zijn om aan de lak te komen.... Helaas. De spuiter kan niet aan de kleuren komen.

Nu is dus mijn vraag waar ik de kleur spierwit (HONDA - SW kleurcode) kan kopen/ bestellen. Of, als die echt niet meer te bestellen is heeft er dan iemand een RAL code voor me?

Ik woon in de omgeving van Eindhoven, maar ben bereid om een paar kilomters te maken als ik maar aan de juiste kleur kan komen!!!

Alvast bedankt,

Groeten Arjen
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: HELP

Post by standreww »

Het gemakkelijkste is een kleur laten inscannen.
Bv onderkant van een origineel rekje, waar de kleur niet te hard is afgeschoten.

Denk niet dat er iemand een RAL code heeft voor je.
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: RAL code spierwit

Post by clio-tuning »

Topictitel aangepast
User avatar
voske
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 978
Joined: Mon 16 Apr 2012, 14:03
Location: wichelen city

Re: RAL code spierwit

Post by voske »

oei , een betere carroserie zoeken, die het wel kan :)
project RB blitz
Nicogsi
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1321
Joined: Mon 08 Dec 2008, 17:16
Location: Kortenaken

Re: RAL code spierwit

Post by Nicogsi »

http://www.ralkleuren.com/" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
Accellerati Incredibus
Arjen
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 48
Joined: Fri 22 Feb 2013, 16:21

Re: RAL code spierwit

Post by Arjen »

Hoi allemaal,

Ik ben naar een andere spuiter gegaan. Die zegt dat hij wel aan de juiste kleur kan komen via de honda kleurcodes. En mocht dat niet lukken dan pakken we kleurwaaier erbij. Ik had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om de juiste kleur te vinden, maar ja ik heb dus weer een uitdaging! In iedergeval bedankt voor jullie reacties.
Heren moderators; er mag een slotje op!
Locked