Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

even voorstellen...

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
CusTom
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 5
Joined: Wed 16 Oct 2013, 10:16
Location: Heers

even voorstellen...

Post by CusTom »

Hey,

Ik ben Tom en ondertussen alweer 34 jaar en woon nu te Heers (Zuid-Limburg)

Ben opgegroeid in Asse en heb daar op m'n 16de een 1ste Camino Custom klasse A gekocht (geel/zwart) en is na een jaar gestolen op school :evil:
De politie vond wie dit gedaan had: n.l. enkele klas-/schoolgenoten waaronder iemand uit m'n eigen dorp.
Toch enkele stukken kunnen recupereren, waaronder het kader, sterwielen (wel in oranje gespoten),... maar de o zo goede motor was reeds weg evenals de gele onderdelen :?
Deze heb ik dan terug in elkaar gepuzzeld met wat bijgekochte onderdelen.

Ondertussen had ik al een andere camino klasse B gekocht en beide ongeveer in dezelfde stijl gezet, n.l.: volledig zwart met oranje sterwielen. Als beide klaar waren heb ik de klasse B verkocht aan mijn neef.

Nadien nog een oude wilt-blauwe 1-zitter klasse B gekocht van een goede vriend (was van z'n bompa geweest, hing nog een taks-plaatje op van 1985) maar had een kapotte motor. Deze dan ook uit elkaar gehaald en in zwart-witte opstelling gezet.

Op m'n 19de had ik m'n autorijbewijs en dan bolde het wat uit met de camino's :sleepy:

Nu heb ik nog steeds deze 2 camino's staan maar ik vrees dat ik nooit nog zelf ermee zal kunnen rijden. Ik heb namelijk sinds 2 jaar "Tinnitus & Hyperacusis" van een geluidstrauma :cry2: en verdraag niets meer boven de +-80dB en zeker geen hoge repetitive geluiden...

... maar toch kan ik (nog) geen afscheid nemen van deze herinneringen. :love:
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: even voorstellen...

Post by Sander »

Welkom Tom! :wink:
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: even voorstellen...

Post by den Ives »

Welkom Tom :wink:
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: even voorstellen...

Post by standreww »

Welkom op ct Tom!!
Yourname
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 181
Joined: Tue 26 Jun 2012, 19:24
Location: rekem

Re: even voorstellen...

Post by Yourname »

welkom Tom !
User avatar
camino cheezer!!!
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 714
Joined: Mon 14 Jan 2008, 18:24
Location: sint lievens esse, herzele

Re: even voorstellen...

Post by camino cheezer!!! »

welkom :wink: , wat erg ... mss dat je met een origineel uitlaatje wel kunt rijden ( een meer zoemend geluid met de originele cilinder) :wink: ik wens je alvast veel plezier :d
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) :D .
User avatar
da_culio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 249
Joined: Sun 20 Jun 2010, 11:45
Location: den boerenbuiten

Re: even voorstellen...

Post by da_culio »

welkom,
heb tot mijn 15de ook in asse gewoond, juist voor mijn camino tijdperk, welke ik in lennik begonnen ben
Post Reply