Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

help!

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Nicogsi
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1321
Joined: Mon 08 Dec 2008, 17:16
Location: Kortenaken

Re: help!

Post by Nicogsi »

gilles2547 wrote:jah, het is een mono

dat is niet erg, een mono met een 65cc eronder gaat ook, enkel moet je achteraan een kleiner poulie monteren
in vaktaal een 7poulie of 8 poulie (je verliest een hoop trek in het begin, dat is iets op te vangen met een
8 poulie en proma, 7 poulie en leovinvi bijvoorbeeld gaat puur snelheid zijn.

je kan de 10 poulie (origineel) laten zitten maar dan maakt te brommer overtoeren op zen top en ga je hem
kapotrijden (=vastloper) of je moet echt met je VERSTAND rijden en op tijd gas LOSSEN 8)

er zijn meer voorstanders van vario dan mono, maar ook met een mono kan je plezier beleven

ik heb zo een opstelling zoals ik hierboven beschijf, alle info is uit eigen ervaring

grtz nicogsi
Accellerati Incredibus
Isotonic
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 8
Joined: Fri 08 Nov 2013, 16:34
Location: Belgium

Re: help!

Post by Isotonic »

Hi Gilles,
I had the same kind of problem and I knew not solve.

Finaly, the problem came from bad transfer of gasoline to the carburetor.

He Drew not enough fuel when the engine was at high speed.

A good cleaning of the tank, I changed the fuel valve and the motor has never been as well. A real Swiss Watch !!! :-D

This verification and part replacement doesn't solve everything, but now, all right.

A perfect idle timing and no "hole" in medium and high speed during acceleration !

May be you can check these parameters... ?

it may be a bad fluidity of the gasoline from the reservoir to the cylinder.

It's often a siliness ! :-D

Good work!
Post Reply