Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Plaats hier uw Honda Camino PA50 en/of onderdelen te koop.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
andy1979

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by andy1979 »

veel plezier nog hier met jullie prachtforum , nu is het groepje weer iets kleiner en exclusiever :clap: :lol:
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by hondaman »

ik moei me meestal met niets hier! maar kga toch iets zeggen!

regels zijn er om na te leven,leuk of niet! ik zeg ook altijd "iedere regel is er om te overtreden" maar dan moet je als

VOLWASSEN de consequenties dragen!

ik vind gewoon,zet eerst hier iets te koop voor een maand of zo,en indien geen reactie,ga dan naar de gekende sites!

en met da bieden komt eigelijk meestal de shit,zet gewoon "BAM" zoveel en ge ed gene swans!

zowel hier niet als elders! want funbieden is een hobby tegenwoordig!

en omdat je effe op je vingers word getikt wil nie zeggen dat het een PIEP-forum is he!

ik ben ook al op de vingers getikt,en in mijn ogen onterecht,maar so be it! vallen en opstaan noemen ze da!

exept your misake en learn to live whit it! en go farther!

we zijn allemaal maar mensen he! en iedere mens maakt ies een fout!

"nobody's perfect"

voila dit gezegd zijnde !!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

hup naar happy 2014 :-D :-D :-D
i don't care, I LOVE IT
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by den Ives »

schoon gezegd Johannes :wink: als ik U ni beter zou kennen zou ik durven zweren dat ge ééne van de 12 apostelen waard :lol: :lol:
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
User avatar
Tremson
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1848
Joined: Fri 08 Feb 2008, 22:12

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by Tremson »

IK kan Andy perfect ergens begrijpen hij kwam hier al niet al te vaak meer op het forum en dan met de verkoop is het voor hem ineens allemaal veranderd .
IK heb dat een tijdje geleden ook meegemaakt zetten op 2dehands wat te koop en hier ook en ineens post of verkoop topic dicht gedaan en wist niet eens dat er een regel was veranderd .
Heb toen een paar keer in een plastiek zakske moeten blazen om niet :mad2: te worden :lol:
Denk misschien een beetje slecht aan de camino leden gezegd geweest omtrent het verkopen hier en op 2dehands of andere site's .
Een werkende mens kan moeilijk toch echt elke keer je hier komt alles echt lezen .
De meeste hebben buiten dit nog een gezin's leven ook .
Het verkopen hier van stukken heeft altijd moeilijk geweest op één of andere manier komt er altijd zever van .
Al moet ik zeggen met mijn laatste ding dat ik hier heb verkocht eens niet die DMP cilinder :wink: :d
Maar ervoor was er altijd wel iets .
Vind het langst de ene kant wel stom dat je ineens niets meer mag verkopen op site's en hier te koop aanbieden of het moet vaste prijs zijn raar maar tjah dat zijn regels natuurlijk .
En natuurlijk regels moeten nageleefd worden maar als ze ineens worden veranderd en je weet van niks bekom je dit natuurlijk .
Denk toen dat de regels werden veranderd omtrent verkopen en dergelijke dat er misschien beter aan de man had gebracht .
Maar soit ik ken toch een beetje de regels nu misschien dat ik nog wel iets hier te koop zet maar mijne winkel is stilaan leeg of op aan het graken .
Ben zelf van mening hier misschien paar dagen te koop zetten en dan op de bekende site's maar soms is het beste ineens op bekende verkoop site's want dan heb je ineens een vele groter publiek .
En daar zitten ook liefhebbers op die site's dus .
En nooit gezever want daar heb ik zelf nog nooit gezever gehad :!:
Het enigste wat je daar kan meemaken is een FUNBIEDER ja .
Er zijn er nog altijd die denken dat Sinterklaas echt bestaat :lol:


Grtz......
Image
Ik heb mijn eerst Honda camino gekocht

Me hApPy

GrtZ Mr BeAn

Image
User avatar
wil
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 648
Joined: Sun 15 Jan 2006, 16:26
Location: kortenberg

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by wil »

standreww wrote:Graag gedaan. Wil ook maar het beste voor iedereen hier.

NOS krukas voor de liefhebber aan een scherpe prijs, zelfs met verzending er bij.
Is wel enkel voor de oudste types camino denk ik. Zit die schroefdraad er altijd op meer in het center?
Nog niet gezien in ieder geval.

http://www.benl.ebay.be/itm/HONDA-NOS-P ... 440&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;
a
die heb ik ook nog nieuw liggen in de doos
wist ni juist dat die voor camino was :)
ik heb die nog nooit tegen gekomen bij afbraak van een motor
vond nogal raar met die schroefdraad er op :-D
ik dacht dat die van een px was
voor de olie te mengen
maar ik kan mis zijn ook :-D
andy1979

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by andy1979 »

zo dit zal mijn laatste post zijn hier , bedankt aan de enkele die mij begrijpen . maar ik heb het gehad hier met dat belachelijk verwijt en gezever van sommige.

ga vooral verder met het verkloten van dit forum , heb hier een fijne tijd gehad zolang het duurde . maar ben hier een hele tijd geleden weg gebleven voor dezelfde onzin als nu, dat eeuwig gediscuteer hier en die ruzie's. en als ik dan terug kom kijken regelmatig is het nog steeds hetzelfde.

het gaat hier om het gevoel terug te krijgen van toen we 16 waren en volop genieten van onze camino , maar sommige zijn in die tijd blijven hangen met hun verstand.

ik heb gevraagd aan een mod om alles van mij te wissen en ook aan gobien zelf.
einde verhaal !!!!!!
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by hondaman »

andy1979 wrote:zo dit zal mijn laatste post zijn hier , bedankt aan de enkele die mij begrijpen . maar ik heb het gehad hier met dat belachelijk verwijt en gezever van sommige.

ga vooral verder met het verkloten van dit forum , heb hier een fijne tijd gehad zolang het duurde . maar ben hier een hele tijd geleden weg gebleven voor dezelfde onzin als nu, dat eeuwig gediscuteer hier en die ruzie's. en als ik dan terug kom kijken regelmatig is het nog steeds hetzelfde.

het gaat hier om het gevoel terug te krijgen van toen we 16 waren en volop genieten van onze camino , maar sommige zijn in die tijd blijven hangen met hun verstand.

ik heb gevraagd aan een mod om alles van mij te wissen en ook aan gobien zelf.
einde verhaal !!!!!!
ja sorry man,maar dan vind ik dat er maar 1 klein kind is!!

concludeer zelf maar!

grote mensen leren commentaar te aanvaarden,

maar sommige "dat in den tijd met hun verstand zijn blijven hangen" niet!!!

tis hier nogtans tof,en echte liefhebbers blijven en verdragen commentaar! spreken op tijd ies tegen ook,maar blijven

"ECHTE LIEFHEBBERS"

"ONLY THE STRONG SURVIVE"

:rofl: :rofl: :rofl:
i don't care, I LOVE IT
User avatar
voske
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 978
Joined: Mon 16 Apr 2012, 14:03
Location: wichelen city

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by voske »

still :love: honda camino :d
project RB blitz
User avatar
Santa Cruz
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 3678
Joined: Sat 13 Aug 2005, 15:17
Location: Maldegem [O-Vl. / Belgium]

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by Santa Cruz »

andy1979 wrote:zo dit zal mijn laatste post zijn hier , bedankt aan de enkele die mij begrijpen . maar ik heb het gehad hier met dat belachelijk verwijt en gezever van sommige.

ga vooral verder met het verkloten van dit forum , heb hier een fijne tijd gehad zolang het duurde . maar ben hier een hele tijd geleden weg gebleven voor dezelfde onzin als nu, dat eeuwig gediscuteer hier en die ruzie's. en als ik dan terug kom kijken regelmatig is het nog steeds hetzelfde.

het gaat hier om het gevoel terug te krijgen van toen we 16 waren en volop genieten van onze camino , maar sommige zijn in die tijd blijven hangen met hun verstand.

ik heb gevraagd aan een mod om alles van mij te wissen en ook aan gobien zelf.
einde verhaal !!!!!!
Als 1979 je geboortejaar is, dan reageer je toch als een klein kind. Eerst maken we van je Camino een golden project, volledig terecht trouwens... om hem daarna hier te koop aan te bieden! Als ie verkocht is of niet weet ik niet en interesseert me zelfs niet. Zo Camino-minded zal je dan ook niet meer zijn momenteel. Nu probeer je je laatste onderdelen aan de man te brengen tegen opbod?? En dan nog via 2 kanalen...

En nogmaals, de regels zijn er om na te leven... of je het nu graag hebt of niet!
Nicogsi
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1321
Joined: Mon 08 Dec 2008, 17:16
Location: Kortenaken

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by Nicogsi »

Gratis :shock:

oranje/ wit

waarom is dat nu eens ni vlakbij :?

http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 66264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Accellerati Incredibus
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by standreww »

Er zitten er hier toch een paar op het forum van die kanten.
Geluk voor iemand van hen misschien.

Idd, waarom is da nu is nie vlakbij. :lol:
User avatar
voske
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 978
Joined: Mon 16 Apr 2012, 14:03
Location: wichelen city

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by voske »

Nicogsi wrote:Gratis :shock:

oranje/ wit

waarom is dat nu eens ni vlakbij :?

http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 66264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb eens gepolst maar geen tegenreactie, nu ook al funverkopers :?:
project RB blitz
User avatar
voske
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 978
Joined: Mon 16 Apr 2012, 14:03
Location: wichelen city

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by voske »

:lol: :lol: allez, correctie, funweggevers :lol:
project RB blitz
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by hondaman »

nee reageerd nie! 8) 8)
i don't care, I LOVE IT
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: Interessante koopjes van op Kapaza, 2dehands,...

Post by den Ives »

Bij mij ook geen reactie
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Post Reply