Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
mijn naam is stijn en ik kom van vlaams brabant. heb hier thuis nog een honda camino staan hier, heb ik vroeger als kleine gast nog veel mee rond gereden op het erf. (landbouwbedrijf thuis)
de brommer was eigelijk van mijn grootmoeder en die heb ik op 12jarige leeftijd gekregen om thuis bij rond te rijden en me te amuseren . nu is er een tijd gekomen dat ik deze terug volledig wil opknappen (licht tunen). hierbij is dit forum zeker handig aan de zoveel info en how to 's die je hier vind. foto's heb ik nog niet van de camino.
Welkom op ct!
De eerst volgende caminomeeting is op 8 juni in Langdorp.
Meer info als je klikt op mijn onderschrift.
Als je niet weet wat doen dan, zeker komen.
mijn naam is kevin en ik woon in west vlaanderen (zonnebeke).een week geleden heb ik een camino gekocht van mijn vriend voor mijn 16de verjaardag,maar er zijn een paar mankementjes..hij start nog maar hij valt in een zak als ik gas geef + dat de cilinder snel warm word en dat de bougie snel vervuild geraakt.ik hoop dat iemand mij kan helpen..foto's komen nog