Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Inderdaad meestal ben ik daar voorzichtig in maar ik vernoemde het hier even omdat de techniek met het potje nog wel meer gebruikt wordt voor een nieuwe cilinder de eerste km's te roderen
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Ja, ik denk dat ik een ori'ke der op ga zetten,
Maar als ik nu een proma op een ori cilinder zet,
Hoe snel gaat die dan denk je, en trekt die
Dan ongeveer even snel als met parmakit?
Dit kan een heel domme vraag zijn, maar ik stel ze toch
Ik heb volledig mijn blokje gereviseerd, nieuwe lagers, keringen, vario krukas, P4, 17.5mm carbu, maar nu heb ik een probleem met de bevestiging van mijn vario. koppelingsplaat zit er mooi op. vario schuift er over. maar dan komt mijn probleem. hoe zet je die moer vast? of is er een verschil tussen de moer van een mono en een vario? want ik kan met mijn dopsleutel 17 niet tussen het gat van de vario. wie kan mij een woordje uitleg geven of een tip
tunigmath wrote:Dit kan een heel domme vraag zijn, maar ik stel ze toch
Ik heb volledig mijn blokje gereviseerd, nieuwe lagers, keringen, vario krukas, P4, 17.5mm carbu, maar nu heb ik een probleem met de bevestiging van mijn vario. koppelingsplaat zit er mooi op. vario schuift er over. maar dan komt mijn probleem. hoe zet je die moer vast? of is er een verschil tussen de moer van een mono en een vario? want ik kan met mijn dopsleutel 17 niet tussen het gat van de vario. wie kan mij een woordje uitleg geven of een tip
mvg
beste
dat kan
1 op de 10 blokjes hebben lang de onstekings kant een moer voor dop 17
en lang de vario kant of mono kant is het altijd dop 14
Website is toen dicht gegaan; ze verkochten deze voor Camino, 50cc én 65/70cc. Deze wilde ik destijds kopen, maar was te laat...
Volgens mij zijn ze voor de PX, maar dat moet een kenner maar bevestigen...
Zij verkochten ze nieuw, en ze waren zwart gelakt. Zo te zien op de foto is die van jou volledig gestraald (helaas ook de binnenkant )