Ik heb een dr65 cc zitten en een leovinci uitlaat
hij trekt echt niet rap op vanuit stilstand.
zit wel nog met ori gewichten en trekveren omdat ik mijn vario niet openkrijg niet het juiste materiaal.
zou echt graag hebben dat hij enorm goed optrekt vanuit stilstand en doortrekt in een goeje lijn.
zoiezo zou ik de gewichten en de trekveren nog veranderen maar weet wel niet welk gewicht of welke trekveren ik nodig heb. En heb ook carbon klapetten liggen van malossi maar als ik die eronder steek krijg ik hem zelf niet meer in gang...
ze hebben me ook verteld dat de koppeling veranderen ook veel zou helpen maar ik vind niet direct sport koppelingen voor camino...
alle tips en hulp om hem rapper te doen optrekken zijn welkom !!
autowheely's zou het zijn dat ik wil maar met dat dit een camino is verwacht ik niet dat dit mogelijk zal zijn.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
camino moet veel harder optrekken maar hoe?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: camino moet veel harder optrekken maar hoe?
Autowheely's ?
- andere cilinder, Athena of Polini bvb
- andere carburator, 19 of 21 mm
- heel uitgedachte vario of aangepaste scootervario
- andere uitlaat
Met uw setup moogt ge autowheely's vergeten.
- andere cilinder, Athena of Polini bvb
- andere carburator, 19 of 21 mm
- heel uitgedachte vario of aangepaste scootervario
- andere uitlaat
Met uw setup moogt ge autowheely's vergeten.
Re: camino moet veel harder optrekken maar hoe?
Ja dat dacht ik wel maar er komt nog een scootervario onder.Madmac wrote:Autowheely's ?
- andere cilinder, Athena of Polini bvb
- andere carburator, 19 of 21 mm
- heel uitgedachte vario of aangepaste scootervario
- andere uitlaat
Met uw setup moogt ge autowheely's vergeten.
En je zegt nog een andere uitlaat zit nu met een leo kdacht dat deze goed waren?
Had ook nog gedacht om mijn trekveren te verzwaren maar dit zou niet goed zijn voor de koppeling. ..
Re: camino moet veel harder optrekken maar hoe?
trekveren plaatsen en achterpouli toenijpen zodat de riem hoger vertrekt, zie in twister retro camino, zal vlug wheely maken dan
project RB blitz
Re: camino moet veel harder optrekken maar hoe?
Van die uitlaat:
Een leo is meer voor topsnelheid te verhogen
Een proma of sitopot is beter voor de trek
Van die trekveren, dat is inderdaad ni zo goed voor de koppeling...
Een leo is meer voor topsnelheid te verhogen
Een proma of sitopot is beter voor de trek
Van die trekveren, dat is inderdaad ni zo goed voor de koppeling...
Re: camino moet veel harder optrekken maar hoe?
Wat heb je er voor over om hem écht goed hard te laten optrekken?tmanje wrote:Ja dat dacht ik wel maar er komt nog een scootervario onder.Madmac wrote:Autowheely's ?
- andere cilinder, Athena of Polini bvb
- andere carburator, 19 of 21 mm
- heel uitgedachte vario of aangepaste scootervario
- andere uitlaat
Met uw setup moogt ge autowheely's vergeten.
En je zegt nog een andere uitlaat zit nu met een leo kdacht dat deze goed waren?
Had ook nog gedacht om mijn trekveren te verzwaren maar dit zou niet goed zijn voor de koppeling. ..
Als budget geen probleem is:
- Plaats CDI ontsteking met binnenrotor (zoals HPI)
- Plaats samen met de andere vario ook meteen een scooter poulie achter (torque driver - dus met rechte spiebaan)
- Zorg voor voldoende verschillende rollen zodat je veel kan testen met verschillende gewichten en evt verschillende drukveren in de scooterpoelie achter.
Onderstaande Camino van mij trok ook auto-wheely's en liep iets boven de 80 km/h.En zoals je ziet had die ook een 'standaard' DR-cilinder én een 'standaard' leovinci uitlaat (wel een HPI)
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 25521.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube][/youtube]
En wat betreft sneller slijten van de koppeling: je motorblok slijt als vanzelfsprekend (veel) sneller als hij (flink) is opgevoerd. Zorg dan ook dat je blok in goede staat is (liefst ook met C3-kogellagers voor de krukas etc).
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter