Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nieuweling hier!

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Sjarel
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Nieuweling hier!

Post by Sjarel »

Hallo iedereen

Mijn naam is Karel, ik woon in het Limburgse Alken en ben (helaas al) 33 jaar.
Sinds ik enkele weken geleden de brommer van mijn nichtje rijklaar mocht maken, is het vuur van een oude passie terug opgeflakkerd. Uiteraard mijne camino. Heb er ondertussen 2, er gaan er waarschijnlijk nog volgen...
Mijne 1ste camino heb ik sinds 1997, omdat ik sinds 2001 mijn rijbewijs voor de wagen heb, staat hij zo goed als 14 jaar stil. Verheug mij er echt op om deze terug in orde te zetten. Het is een klasse A met vario.
Mijn 2de camino heb ik onlangs in Eindhoven gekocht, het is een klasse B vario. Deze is momenteel nog vrij origineel, laten we zeggen een Nederlandse uitvoering van de 'deluxe' editie, met de pinkers en ronde koplamp, in het originele blauw. Niet dat ik hier een liefhebber ben van Nederlandse edities, hij gaat toch naar mijn smaak omgebouwd worden.
Heb dus wat ervaring met camino's, hetzij lang geleden maar ik ben zeker van plan om verloren tijd op te halen.

Mvg Karel
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Nieuweling hier!

Post by GoBieN »

Hallo Karel uit Limburg,

Welkom op hondacaminotuning.be

We zien graag wat foto's van je camino's, en zeker van die originele Nederlandse mino!
Sjarel
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Re: Nieuweling hier!

Post by Sjarel »

Dat ga ik zeker doen! Grtz
Post Reply