Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
algemeen elektriciteitstopic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: algemeen elektriciteitstopic
Begrenzer er af halen? En eens kijken of het die wel is die stoort.
Of gewone km teller monteren.
Zoals twister zegt met aluminium afscheiden kan misschien helpen?
Of een soort van metalen bakje errond maken? Soort van kooi van Faraday
Dat heb ik al gedaan, daar door dat ik weet dat het de begrenzer is. Die gewone tellers vind ik persoonlijk maar niks.standreww wrote:Begrenzer er af halen? En eens kijken of het die wel is die stoort.
Ik denk ook dat ik in die richting ga moeten zoeken.GODSEELS wrote:Zoals twister zegt met aluminium afscheiden kan misschien helpen?
Flaming Proma schrijft op de eerste pagina dat er stabiele 12 volt stroom zit op rood en roze. Is die 12 volt geschikt om een LED achterlicht op aan te sluiten ??
Volgens mij heb je geen stabiele stroom bij een camino zonder spanningsregelaar aangezien de stroomsterkte afhankelijk is van je toeren maar het is niet echt mijn materie dus ik kan fout zijn
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af

project RB blitz
-
- -= Newbie =-
Zou iemand mij kunnen vertellen wa ik waar aan moet koppelen?

-
- -= Newbie =-
een vraagje heb eergisteren mijn blokje weer aan de "loop" gehad dat wil zeggen: hij deed het zolang als ik gas hield, hij verzoop in stationair,
maar omdat ik de sproeier van mn oude carburateur over gezet had zou ik zeggen dat het niet daar aan lag, afstelling dus omdat ik het blokje met de spoelen er op ook vervangen had. dat was de achtergrond nu mijn probleem: hij vonkt nou helemaal niet meer
ik ban monteur maar ik kom er niet meer uit......
inmiddels vervangen aan blok:
- cilinder(kop)
- carburateur
- spoelen
- vliegwiel
- krukas lagers
- krukas (2e hands :/)
- alle pakkingen
maar omdat ik de sproeier van mn oude carburateur over gezet had zou ik zeggen dat het niet daar aan lag, afstelling dus omdat ik het blokje met de spoelen er op ook vervangen had. dat was de achtergrond nu mijn probleem: hij vonkt nou helemaal niet meer

inmiddels vervangen aan blok:
- cilinder(kop)
- carburateur
- spoelen
- vliegwiel
- krukas lagers
- krukas (2e hands :/)
- alle pakkingen
Ik heb het met de rode en rose aangesloTen en werkt enkel weet ik niet waarom die groene kabel er is , is doe voor aan u blok aan te sluiten of kan ik daar nog iets aansluiten?
ja groen kun je normaal gebruiken(is normaal remlicht) , maar als de spoel kapot is zal deze niet werken ...

-
- -= Advanced Member =-
Wat is de waarde van de originele weerstand van een camino?
-
- -= Newbie =-
wat zijn mogelijke oorzaken dat het voorlicht en achterlicht niet werkt? als ik mijn linker voetkap er af haal hangt er een roos kabeltje dat van vanonder komt los en bij de groene is er maar eentje aanwezig terwijl er plaats voorzien is voor 2 .. kan iemand mij hier mee helpen?
- camino_expert
- -= Moderator =-
zoals al vermeld de roze heeft u niet nodig
deze was nodig bij camino's oude generatie voor de batterij
deze is gewoon gebleven bij alle camino's
2 de functie op de gronen kan je gebruiken om iets extra te laten werken bvb claxon
als u vooraan gewoon bruin bij rood verbind heet zowel het voor en achterlicht stroom
nu sommige voorlichten bv de neuskap
deze hun soket het stukje koper dat het lampje raakt verliest al is zijn spankracht
beetje porper maken of wat naar innen duwen
want als deze lost op het voorlampje
da springt u achterlicht direct
maar ik vermoed dat u nog met de org kabeltjes zit
maar kan perfect rechtstreeks hoor
rood en bruin verbinden op de plus van de lamp vooraan en blauw massa en het werkt beide
de bruine vooraan dient o het achterlicht van stroom te voorzien
succes
grtz m
deze was nodig bij camino's oude generatie voor de batterij
deze is gewoon gebleven bij alle camino's
2 de functie op de gronen kan je gebruiken om iets extra te laten werken bvb claxon
als u vooraan gewoon bruin bij rood verbind heet zowel het voor en achterlicht stroom
nu sommige voorlichten bv de neuskap
deze hun soket het stukje koper dat het lampje raakt verliest al is zijn spankracht
beetje porper maken of wat naar innen duwen
want als deze lost op het voorlampje
da springt u achterlicht direct
maar ik vermoed dat u nog met de org kabeltjes zit
maar kan perfect rechtstreeks hoor
rood en bruin verbinden op de plus van de lamp vooraan en blauw massa en het werkt beide
de bruine vooraan dient o het achterlicht van stroom te voorzien
succes
grtz m

honda camino forever
Hallo , ik leer de honda camino nog maar net kennen , alleszins veel interessante zaken hier al teruggevonden.
Nu had ik willen weten hoe je nu net een spanningsregelaar plaatst en waar juist en waar op te letten.
Mijn lampjes springen te frequent door de pieken in voltage.
Het is een PA50M klasse A die net “iets” sneller rijdt.
Let er op ik ben een n00b
dus sommige zaken zijn voorlopig nog chinees voor mij.
Nu had ik willen weten hoe je nu net een spanningsregelaar plaatst en waar juist en waar op te letten.
Mijn lampjes springen te frequent door de pieken in voltage.
Het is een PA50M klasse A die net “iets” sneller rijdt.
Let er op ik ben een n00b