Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
den Ives wrote:als we jullie kunnen geruststellen ze zijn reeds in de maak maar onze opname dag was net iets te kort word vervolgd dus bedankt voor de fijne reacties mannen
voor dingen die wat vaster in de carbu zitten
dan is het beste beetje carbuclean op doen komen makkelijker los dan
of carbu in een ontvettingsbadje zwieren voor de deffinitieve cleaning
En waar kan ik dan in de buurt van Antwerpen aan carbu-clean geraken?
Ik was al eens in de Auto 5 gaan zien maar daar kostte zo'n bus 30€. Ge vindt ze wel goedkoop online maar ik vind het een beetje stom om zo'n bus van China (Aliexpress) of Amerika (Ebay) naar hier te laten komen met nog wat transportkosten bij.
Desnoods ga ik dan wel een bus brakeclean halen (dank u voor de tip camino_expert )
Nobledriver wrote:En waar kan ik dan in de buurt van Antwerpen aan carbu-clean geraken?
Ik was al eens in de Auto 5 gaan zien maar daar kostte zo'n bus 30€. Ge vindt ze wel goedkoop online maar ik vind het een beetje stom om zo'n bus van China (Aliexpress) of Amerika (Ebay) naar hier te laten komen met nog wat transportkosten bij.
Desnoods ga ik dan wel een bus brakeclean halen (dank u voor de tip camino_expert )
graag gedaan hoor
kurt en ik heb dat ook staan
motip is normaal nergens overdreven duur