Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nieuw lid

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Porchist
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Nieuw lid

Post by Porchist »

Hoi
Ik ben jan
54 jaar uit zuid antwerpen
Ik restaureer als hobby rollend materiaal op een traag tempo en voor mezelf
18 honda 12 yam enz
en reed vroeger camino , heb zelf nog gereden met eric geboers camino en heb daarna de mijne toen gebouwd naar zijn voorbeeld, dus een cross camino, andere achtervering crossband met plastic spatbord verkort en orgineel achterlicht, dan een expantiepijp van een yam rd 50 aangepast en de uitlaatpoort veel vergroot, dat reed toen los 70 per uur en als de vario schakelde trok je effe aan het stuur en steigerde de camino, was top op 16 jaar.
Heb nu een mooie gekocht bij een honda dealer in sint niklaas , helemaal origineel een dx versie maar zonder spaakwielen
A-klasse
Ik heb een technisch probleem en daardoor kom ik op je site waarvoor mijn felicitaties, mooi gestructureerde site met niets meer dan info, top
Succes
Groeten
Jan
Porchist, tweede hobby
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Nieuw lid

Post by GoBieN »

Hallo Jan,

Welkom en bedankt voor de complimenten.
Ik hoop dat je hier voldoende info vind om je probleem op te lossen.

Mvg
Post Reply