Misschien dat ik niet goed heb gekeken,maar ik kan niet vinden hoe de a klasse cilinder juist bewerkt moet worden en met welke gereedschappen.
Ik heb een dremel,maar zou graag willen weten welke hulpstukken ik het beste kan gebruiken.
Hebben jullie tips?
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
A klasse cilnder bewerken
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: A klasse cilnder bewerken
Als je de H cilinders wil bewerken is er maar 1 optie en dat is de uitlaatpoort vergroten. (verbreden)
hulpstukken: Een goede bankschroeg en een vierkante of ronde vijl.
als je de uitlaatpoort bekijkt is dit een ovale opening, ik vijlde deze vroeger rechthoekig.
succes.
hulpstukken: Een goede bankschroeg en een vierkante of ronde vijl.
als je de uitlaatpoort bekijkt is dit een ovale opening, ik vijlde deze vroeger rechthoekig.
succes.
2-stroke
Re: A klasse cilnder bewerken
Dus niet ook wat (1mm) verhogen?
Re: A klasse cilnder bewerken
kan ook maar als je daar iets te ver gaat is hij voor de prullenbak.
zoals ik zeg als je het gat rechthoekig vijlt heb je een prima resultaat.
zoals ik zeg als je het gat rechthoekig vijlt heb je een prima resultaat.
2-stroke
- MrFasterke
- -= Advanced Member =-
- Posts: 256
- Joined: Sun 20 May 2012, 20:29
- Location: leopoldsburg
Re: A klasse cilnder bewerken
is dit ook voor P cilinders?Tinus wrote:Als je de H cilinders wil bewerken is er maar 1 optie en dat is de uitlaatpoort vergroten. (verbreden)
hulpstukken: Een goede bankschroeg en een vierkante of ronde vijl.
als je de uitlaatpoort bekijkt is dit een ovale opening, ik vijlde deze vroeger rechthoekig.
succes.
Re: A klasse cilnder bewerken
Bedoel je dan enkel de afgeronde hoeken weg veilen zodat het rechthoekige gat dan maar even breed is dan het originele ovale?Tinus wrote:kan ook maar als je daar iets te ver gaat is hij voor de prullenbak.
zoals ik zeg als je het gat rechthoekig vijlt heb je een prima resultaat.
Of mag het nog breeder? Enzo ja hoeveel mm breeder maximum?
- camino_expert
- -= Moderator =-
- Posts: 4044
- Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
- Location: koersel
Re: A klasse cilnder bewerken
hallodarnauts wrote:Bedoel je dan enkel de afgeronde hoeken weg veilen zodat het rechthoekige gat dan maar even breed is dan het originele ovale?Tinus wrote:kan ook maar als je daar iets te ver gaat is hij voor de prullenbak.
zoals ik zeg als je het gat rechthoekig vijlt heb je een prima resultaat.
Of mag het nog breeder? Enzo ja hoeveel mm breeder maximum?
u kan de kl a h cilinder zijn uitlaatpoort gerust zo groot maken als de klasse b P cilinder zijn uitlaatpoort
succes
honda camino forever
- camino_expert
- -= Moderator =-
- Posts: 4044
- Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
- Location: koersel
Re: A klasse cilnder bewerken
foto als voorbeeld
links kl a
rechts kl b cilinder
maar zover hoeft u zeker niet te gaan
om de begrenzing de prrr weg te werken
succes
links kl a
rechts kl b cilinder
maar zover hoeft u zeker niet te gaan
om de begrenzing de prrr weg te werken
succes
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
honda camino forever