Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Philip

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
fillegti6
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Philip

Post by fillegti6 »

Ik zal mij ook maar eens voorstellen dan,

Mijn naam is Philip Mariën en en ben 41 jaar ouwe zak dus, maar heb in mijn jonge leven een 8 tal camino's versleten met de nodige optimalisaties zoals waterkoeling met 70 cc malossi met een vaste klok :shock: , Proma, Polini, Leovincie, ook de nodige cillinders zoals zetec, polini, enz...Ook de nodige boetes betaald destijds en verbod op rijden met mijn auto. :shock: :shock: :shock: :shock: . Nu sinds een paar jaar terug de kriebels in de buik na een custom gezien te hebben met verhoogde vering en zonder die mottige pinkers en batterij bak. :wink: Ben ik op zoek om er teug één te kopen, wel wil ik hem volledig zelf opmaken. Maar zoals elke idioot heb ik al mijn onderdelen op 25 jarige leeftijd verkocht (aankoop huis), en het waren er wel wat(totaal goed voor een 5 tal caminos met kader inclu. papieren). :roll: :shock:

Groeten Philip M.
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Philip

Post by GoBieN »

Welkom op het forum!

Helaas zijn al die onderdelen die je destijds verkocht nu zeldzamer en veel duurder geworden ;)
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Re: Philip

Post by camino_expert »

welkom philip

ouwe zak zeg je
kzen nog wa ouder
wa stan zegt klopt wel
ik zen der nooit mee gestopt
en tis hilarisch wa de parts nu gaan
maar er zijn nog wel plaatsen en mensen dat normaal doen