Goedemiddag, ik weet even niet vanaf welk iaar dat dit forum actief is maar wanneer ik even terug in de tijd ga richting 2005,,, heb ik met mijn camino’s destijds ook in div topics projecten gehad met de mooiste foto’s wat ik nu niet meer heb, ik zou ook niet meer weten of onder welke naam het is geweest,, ook zou het mogelijk ergens tussen 2005 en 2009 zijn geweest of zelfs voor 2005 . Mijn camino’s waren altiid metallic paars frame en tank en witte wielen/zadel dat is mijn stijl ( ieder zijn smaak) op dit moment geen camino maar wel weer op zoek, ik zie dat ze erg in prijs zijn gestegen aangezien ik ze destijds voor nog geen 300 verkocht ster velgen die ik bij broodjes weg gegeven heb en wanneer ik zie dat ze nu voor 400 set worden aangeboden , het mooie zou zijn een echte originele te vinden en het zo behouden maar aangezien ik een sleutelaar ben en een camino naar mijn zin wil maken lijkt het me ook geen slecht idee om te beginnen met het kopen van een eerlijk frame a of b klasse mijn gevoel gaat uit voor b ik ben ondertussen 35 jaar en heb mijn auto rijbewijs en aangezien je ook met a toch een helm op moet, hoe denken jullie hier over? En hoe denken jullie over een camino met en met (goed en netjes) opbouwen met originele onderdelen via internet? Ipv een goede conplete gebruikte te kopen?
Ik hoor graag jullie reacties,
het lijkt mij een leuke uitdaging,,, ik ben wel benieuwd of dit forum in die tijd al bestond en of mijn topic hier nog rond zwerft maar ben er bang voor, ook mijn email is ondertussen vervangen en geblokkeerd…
leuk weer hier actief te mogen wezen gr Paul (echte naam)
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Voorstellen opnieuw actief
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
- camino_expert
- -= Moderator =-
- Posts: 4027
- Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
- Location: koersel
Re: Voorstellen opnieuw actief
hallo paul
terug welkom moest u al ooit eens lid geweest was
het forum bestaat al vanaf 2003
nu al die foto's en zeker tot 2005 is niets terug te vinden
als u u alias nog zou herinneren ?
als u bvb in 2007 en 2009 nog iets gepost heeft , en u de alias van nog kent
dan kan er misschien wel iets teruggevonden worden
jaja in die tijd werden camino's verkocht , heel goedkoop
ik ben vele ouder als u
in mijn jeugd had je ze soms aan 1000 frank (25 euro)
idd stervelgen 50 euro voor een kompleet set geen barsten in banden erop , soms de boite inklusief 50 euro
nu het is zeldzaam een heel goede set te vinden zonder gebreken , en het heeft zijn prijs !
als ik de off prijs van honda zet verschieten er veel
wat die gietwielen p stuk koste ,
grimeca's vanaf 1984 , een voorste wiel in de honda doos ,
geen as geen remplaat enkel de velg met de lagers in 12.000 frank (300 euro voor 1 wiel )
later vanaf 1991 tot 1995 had je de naproductie wielen van grimeca , nog dezelfde velg
voor alles
voor en achterste aan 200 euro
met de remplaten alles erbij buiten de vdo teller aandrijver
honda weg , pak goedkoper
elk org motorisch part had ook zijn prijs
org honda krukas nu als je ze nog vind iets meer dan 200 euro p st
die waren altijd duur
ging je bvb in 1989 naar de brommershop
liet je een org honda cilinder steken ,
alles org honda zonder btw en zonder werkuren , da was al 200 euro
org bij honda zit alles apart verpakt
cil apart
piston segmenten pistonpen , circlipsen ,
alles was apart verpakt
als je vroeger in motorische kosten viel
en hem bij een off honda dealer binnen bracht , wast effe verschieten
nu is de plastic duur
vroeger max 50 euro voor alles
dit gezegd zijnde
als u online ene vind voor op te maken , zijn ze meestal overprijsd ,
meestal nog eens dat bedrag dat je er moet bijgeven om hem inorde te zetten
belangrijk is ook of er een bj attest bij is, of de honda papieren , op de org staat geen data op
voor meer info hierond stuur me een PB
de uitleg bij sommige verkopers klopt
bij sommige niet
vele zijn op het geld uit
nu als u met een frame begint
ook zeker kijken dat het niet opsgestuikt is
dat beide ch nr's kloppen
want er is wat in omloop
het hangt er vanaf wat u er aan wil uitgeven
de beste koopjes zijn via kenissen bvb , als er ergens nog ene staat
die het internet niet zo volgen
een normale prijs met het gva org of duplikaat
beide nr's dat kloppen zou 175 euro zijn
voor de b's vragen ze meer
voor de frames van de custom en funny nog iets meer
u zegt opbouwen met originele onderdelen , okkazie ja
nieuw is nog amper iets beschikbaar
of heel duur
ene opbouwen nu
gietwielen die goed zijn , lakken
al de rest
tgo
ik zou eerst goed rondkijken wat er beschikbaar is
goed op detail letten
opgetuikt
ch nr's papieren enz...
anders stuur me is een PB
dan kan ik u nog betere info geven
want er is redelijk veel verandert
in ieder geval
welkom terug
mvg
terug welkom moest u al ooit eens lid geweest was
het forum bestaat al vanaf 2003
nu al die foto's en zeker tot 2005 is niets terug te vinden
als u u alias nog zou herinneren ?
als u bvb in 2007 en 2009 nog iets gepost heeft , en u de alias van nog kent
dan kan er misschien wel iets teruggevonden worden
jaja in die tijd werden camino's verkocht , heel goedkoop
ik ben vele ouder als u
in mijn jeugd had je ze soms aan 1000 frank (25 euro)
idd stervelgen 50 euro voor een kompleet set geen barsten in banden erop , soms de boite inklusief 50 euro
nu het is zeldzaam een heel goede set te vinden zonder gebreken , en het heeft zijn prijs !
als ik de off prijs van honda zet verschieten er veel
wat die gietwielen p stuk koste ,
grimeca's vanaf 1984 , een voorste wiel in de honda doos ,
geen as geen remplaat enkel de velg met de lagers in 12.000 frank (300 euro voor 1 wiel )
later vanaf 1991 tot 1995 had je de naproductie wielen van grimeca , nog dezelfde velg
voor alles
voor en achterste aan 200 euro
met de remplaten alles erbij buiten de vdo teller aandrijver
honda weg , pak goedkoper
elk org motorisch part had ook zijn prijs
org honda krukas nu als je ze nog vind iets meer dan 200 euro p st
die waren altijd duur
ging je bvb in 1989 naar de brommershop
liet je een org honda cilinder steken ,
alles org honda zonder btw en zonder werkuren , da was al 200 euro
org bij honda zit alles apart verpakt
cil apart
piston segmenten pistonpen , circlipsen ,
alles was apart verpakt
als je vroeger in motorische kosten viel
en hem bij een off honda dealer binnen bracht , wast effe verschieten
nu is de plastic duur
vroeger max 50 euro voor alles
dit gezegd zijnde
als u online ene vind voor op te maken , zijn ze meestal overprijsd ,
meestal nog eens dat bedrag dat je er moet bijgeven om hem inorde te zetten
belangrijk is ook of er een bj attest bij is, of de honda papieren , op de org staat geen data op
voor meer info hierond stuur me een PB
de uitleg bij sommige verkopers klopt
bij sommige niet
vele zijn op het geld uit
nu als u met een frame begint
ook zeker kijken dat het niet opsgestuikt is
dat beide ch nr's kloppen
want er is wat in omloop
het hangt er vanaf wat u er aan wil uitgeven
de beste koopjes zijn via kenissen bvb , als er ergens nog ene staat
die het internet niet zo volgen
een normale prijs met het gva org of duplikaat
beide nr's dat kloppen zou 175 euro zijn
voor de b's vragen ze meer
voor de frames van de custom en funny nog iets meer
u zegt opbouwen met originele onderdelen , okkazie ja
nieuw is nog amper iets beschikbaar
of heel duur
ene opbouwen nu
gietwielen die goed zijn , lakken
al de rest
tgo
ik zou eerst goed rondkijken wat er beschikbaar is
goed op detail letten
opgetuikt
ch nr's papieren enz...
anders stuur me is een PB
dan kan ik u nog betere info geven
want er is redelijk veel verandert
in ieder geval
welkom terug
mvg
honda camino forever