Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nieuw hier

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Ronnes
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Fri 02 Sep 2022, 17:51

Nieuw hier

Post by Ronnes »

Bij het wat opzoeken om een camino weer rijdende te maken kwam ik op dit informatief forum :pc: .
Mijn vader had altijd al camino's gehad de eerste kocht hij nieuw begin jaren 80 bij Baeten in Herentals.
Wat zijn daar veel km mee afgebold, helaas is mijn vader overleden in 2020 en zijn geliefde Camino is toen naar de zoon van mijn zus gegaan.
Omdat hij wat moet in orde gezet worden ben ik hier gekomen want heb het op mij genomen dat hij terug als een zonnetje loopt.
Ik heb wel wat ervaring in vooral moto's heb enkele restauraties gedaan van Honda's uit de jaren 70 de Fours voor wie het bekend klinkt.
Dus dit zou geen probleem moeten zijn al kan je nooit genoeg info vergaren om het tot een goed einde te brengen.
Btw ik noem Ronny en groet hierbij iedereen hier op het forum.
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Nieuw hier

Post by GoBieN »

Dag Ronny,
Welkom op het forum.
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Nieuw hier

Post by camino_expert »

hallo ronny
welkom op het forum
moesten er vragen zijn stel ze gerust
antwoord kan soms wat later zijn , maar komt altijd
veel succes gewenst
mvg
honda camino forever
Post Reply