Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Terug de Camino

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Ward
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Fri 13 Jan 2023, 20:53

Terug de Camino

Post by Ward »

Hallokes iedereen. Ik zou me graag even voorstellen als nieuw lid. Ik ben Ward, ben geboren in '81 en woon in Liedekerke. Zoals de meeste hier onder ons heb ik mijn liefde voor oude Honda's opgedaan op leeftijd van 14 tot 25 jaar. De Camino heeft me gestimuleerd om me verder in techniek te verdiepen en op vandaag ben ik een ingenieur in hart en nieren. In mijn tienerjaren had ik talloze Camino projecten en een waar arsenaal aan onderdelen. Vooral kopen, in orde stellen en terug verkopen was een uiteengelopen hobby. De tweetakten van Honda Camino, MTX, NSR, MB etc hebben mijn voorkeur. Nadien wat motoren, tijdens mijn studies heb ik ook een Triumph Spitfire eens volledig onder de handen genomen, en wat circuitrijden erbij tot een paar jaar geleden (ook met een Honda natuurlijk).
2 jaar geleden heb ik me een oude motoculeur (F460) van '79 gekocht en het is toen terug beginnen kribelen. Nu mijn zoon 14 is en aangeeft dat hij ook wat meer met zijn handen wil werken dacht ik om hem ook te doen starten met waar het bij mij gestart is: de Camino. Als het goed is hebben we morgen ons eerste exemplaar. Dat kunnen we samen leuke momenten beleven en hem al werkende iets bijleren.
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4021
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Terug de Camino

Post by camino_expert »

hallo ward
welkom op het forum
samen met de zoon , veel sleutelplezier
moesten er vragen zijn stel ze gerust
veel succes gewenst
mvg
honda camino forever
Post Reply