Heb de groene van polini gemonteerd, te strak. Moet nog hoger in toeren dan de vorige rode. Morgen de zwarte van polini erop (20%). Dit gaat spot on zijn.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Heb de groene van polini gemonteerd, te strak. Moet nog hoger in toeren dan de vorige rode. Morgen de zwarte van polini erop (20%). Dit gaat spot on zijn.
Re: Re: kleine vraagjes topic
Mercikes! Tis gelukt
Klein vraagske.
Mijn camino reageert eigenaardig op de gashendel.
Trekt op tot ongeveer 90% gashendel open te draaien en op punt 90% trekt hij heel fel op. (Athena 70cc)
Maar als ik de gashendel 100 % opentrek dan gaat hij naar veel lagere toeren en vermindert fel in snelheid.
Als ik dan terug naar 90 % ga , terug felle acceleratie..
Beetje bizar gedrag. Ligt dit aan de gashendel? Of waar kan dit aan liggen..
ik heb ook al een nieuwe bougie gestoken.. om te zien of het hielp maar blijft hetzelfde.
Mijn camino reageert eigenaardig op de gashendel.
Trekt op tot ongeveer 90% gashendel open te draaien en op punt 90% trekt hij heel fel op. (Athena 70cc)
Maar als ik de gashendel 100 % opentrek dan gaat hij naar veel lagere toeren en vermindert fel in snelheid.
Als ik dan terug naar 90 % ga , terug felle acceleratie..
Beetje bizar gedrag. Ligt dit aan de gashendel? Of waar kan dit aan liggen..
ik heb ook al een nieuwe bougie gestoken.. om te zien of het hielp maar blijft hetzelfde.
- camino_expert
- -= Moderator =-
@roelany
carbu misschien
verzuipt op top waarschijnlijk
welke sproeier zit er in u carbu ?
ik hoor het wel
mvg
carbu misschien
ik hoor het wel
mvg
honda camino forever
Geen idee , ik zal het moeten na-vragen bij de persoon die de motor gereviseerd heeft. Iets dat makkelijk gefikst kan worden denkt u? Is het dan een te grote sproeier en moet er een kleinere in?camino_expert wrote: ↑Sun 03 Dec 2023, 19:00 @roelany
carbu misschien
ik hoor het wel
mvg
Bedankt al voor de info alleszins!