Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Bussen zijn in bestelling voor mensen die nog even geduld hebben anders kunnen ze bij mij op de meeting ook bussen aankopen.Dus mensen allen naar de meeting bij de kurt 8 juni.Prijs is 25 euro per set.Set bestaande uit 2 binnenbussen,2 buitenbussen met kraag en een schuurborsteltje om de bussen passend te maken voor de vorkbenen
Ik zoek ook nog zo'n setje bussen , zijn deze nog beschikbaar . De speling op mijn voorbenen is zodanig erg dat het gevaarlijk rijden is .
Alvast bedankt
Hashie wrote:Ik zoek ook nog zo'n setje bussen , zijn deze nog beschikbaar . De speling op mijn voorbenen is zodanig erg dat het gevaarlijk rijden is .
Alvast bedankt
hallo
als u u org vork wil behouden
is dit een oplossing
als u er niets mee inzit van de lak
dus een andere vork herlakken
gewoon een andere vork plaatsen dat niet is uitgesleten
ik heb er veel liggen
succes