Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

camino trekt heel traag op

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
jeine
-= Newbie =-
-= Newbie =-

camino trekt heel traag op

Post by jeine »

hey allemaal ik heb twee honda camino's de ene zo gekocht van iemand deze rijd super trekt vlot op en rijd heel goed geen enkel probleem. De andere heb ik zelf opgemaakt maar nu zit ik met het volgende, deze trekt redelijk traag op en als ik de vario van de ene naar de andere verwissel dan is hij nog altijd redelijk traag en de gene die ik zo gekocht heb trekt dan hetzelfde op met de vario van de trage. Er zit een 78 sproeier in 49cc mokix cilinder en zuiger kit en de bougie is mooi koffie bruin. Als ik met de trage rijd dan hoor ik wel een hmmmmmmm als ik eenmaal boven de 25 zit lijkt van de boite te komen maar de vario is het probleem al niet, ik hoor het geluid enkel als ik optrek. iemand die weet wat het kan zijn of wat ik nog moet controleren?
ALVAST BEDANKT!!
rubenaerts
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Re: camino trekt heel traag op

Post by rubenaerts »

Hoi,
misschien een wat laat antwoord, maar alsnog. Bekijk je achterpoulie eens, als deze "stuk"(krom of zijn weeking niet meer correct doet) is dan opent en sluit deze niet meer tegoei, zorgt er soms voor dat je precies berg op aant rijden bent als ie te rap open gaat. Haal de kap er eens af, zet hem in fietsstand en kijk of de voorvario toe gaat en de achterste opengaat op dezelfde moment, wat ook kan is dat de lengte van je v-snaar niet correct is en de werking van je vario belemmert.
veel succes!
groet, Ruben
jeine
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Re: camino trekt heel traag op

Post by jeine »

De vario is het probleem niet meer ik ben er achter gekomen dat het een brandstofprobleem is op hoge toeren draait hij perfect maar vanaf dat ik de choke af zet en gas geef dan heeft hij nul power en valt hij uit heb al 2 verschillende carburateurs geprobeerd en beide valt hij uit
Post Reply