Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
element wrote:Mag men tegenwoordig nog met een getunde camino de baan op (wettelijk gezien dan) .Vroeger keek men niet zo nauw naar bellen,claxon en dergelijke maar denk dat het nu wel wat anders is.
Kan iemand mij helpen
Een bel/claxon heb ik zelf niet...
Maar ik denk als je een beetje geluk hebt en je komt met Camino de baan op dat in orde is (lichten werken, papieren in orde, verzekering in orde) en ze zien dat je niet zo een jong gastje bent, zullen ze je niet op de rollen zetten ofzo
Maarja het blijft een risico met een getunede Camino de baan op komen (welke snelheid heb je ? )
$waanské wrote:Vandaag men camino terug aan de praat gekregen
Bougie vervangen en carb gekuist
MAAR ; hij trekt vanzelf op , ik kom zelfs niet aan gas en als ik eraan kom --> geen reactie (gasklep beweegt wel)
Zonder choke wilt ie wel op rolentie draaien maar das dan ook alles
element wrote:Mag men tegenwoordig nog met een getunde camino de baan op (wettelijk gezien dan) .Vroeger keek men niet zo nauw naar bellen,claxon en dergelijke maar denk dat het nu wel wat anders is.
Kan iemand mij helpen
Een bel/claxon heb ik zelf niet...
Maar ik denk als je een beetje geluk hebt en je komt met Camino de baan op dat in orde is (lichten werken, papieren in orde, verzekering in orde) en ze zien dat je niet zo een jong gastje bent, zullen ze je niet op de rollen zetten ofzo
Maarja het blijft een risico met een getunede Camino de baan op komen (welke snelheid heb je ? )
Momenteel nog geen snelheid mino is nog vollop in opbouw,wou het gewoon eens weten thanks
Ik heb ook een probleem, mijn camino rijdt, maar soms valt hij uit als de choke niet meer aanstaat.
Je choke sluit je luchtopening af toch? En lucht heeft hij nodig, dus de conclusie zou zijn dat hij valse lucht trekt.
Klopt dat volgens jullie?