Page 70 of 345

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 29 Nov 2010, 21:21
by mhrfreak
dat hij zo warm word kan soms komen omdat deze valse lucht zuigt
beter kan je een voetpakking nemen zodat de cilinderhoogte hetzelfde blijft als nu behalve als je dit niet veel kan schelen kan je natuurlijk vloeibare pakking gebruiken daarvoor kan je het best locktite nemen ik dacht dat de nummer: 5926 was
is verkrijgbaar in sommige doe het zelfzaken en zeker in een autoshop.

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 20:12
by Sander
Mijn Camino trekt nog trager op als vroeger en begint me serieus tegen te steken.
- Riem is gespannen
- Carbu is proper
- Bougiekleur ideaal
- Luchtfilter net gekuist
- Riem ligt vooraan op de as ( dus daar ligt het ook niet aan)
- Bougie is ook nog maar net vervangen.

Ik denk gewoon dat men cilinder om zeep is nu al 8500 km mee gereden en volgens mij is ie versleten, heb 2000 km geleden nieuwe zuiger en zuigerveren geplaatst maar hielp niets. Als ik hem vervang zal ik hem eens opmeten met een 3-punts schroefmaat/micrometer.

Mijn setup:
- Vario 6 bill B-klasse ster
- 49cc P3
- Leovince (nieuw model)
- de rest origineel

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 20:20
by jasper wauters
8500 km is toch nie zoveel?
en pomp je banden eens goe op 2.5 bar, maakt werelddelen van verschil.

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 20:22
by Sander
Banden zijn opgepompt zoals voorgeschreven Honda, vooraan 2 Bar en achteraan 2,5 Bar :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 20:40
by $waanské
Dat is voor originele banden , de uwe waren dacht ik niet origineel ? :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 20:55
by Sander
Ik heb vooraan Hutchinson 1/4 zelfde breedte als origineel dacht ik ?

Achteraan Hutchinson 3/4 is iets breder als origineel, maar die staat hard genoeg op 2,5 Bar ! :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 30 Nov 2010, 21:24
by $waanské
Vario-rollen versleten ?

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 02 Dec 2010, 18:10
by element
Is er een verschil in een achterpoullie met 2 gaten en een zonder?Is voor een vario :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 02 Dec 2010, 18:30
by Lucifer
element wrote:Is er een verschil in een achterpoullie met 2 gaten en een zonder?Is voor een vario :wink:
neen, maar volgens PA50TUNING is die met 2 gaten moeilijk open te krijgen en te tunen ;)

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 02 Dec 2010, 20:07
by element
Lucifer wrote:
element wrote:Is er een verschil in een achterpoullie met 2 gaten en een zonder?Is voor een vario :wink:
neen, maar volgens PA50TUNING is die met 2 gaten moeilijk open te krijgen en te tunen ;)
ok thanks :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 03 Dec 2010, 09:20
by oldie
Is de Polini vario voor een wallaroo al een verbetering of is het de moeite nog ni om af te draaien en beter naar iets anders zoeken

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 03 Dec 2010, 11:51
by jasper wauters
het zal in ieder geval beter zijn dan de originele vario.
Maar qua vario's hoor ik meer positiefs over MHR
polini's zijn in mijn ogen meer cilinder en uitlaten

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 03 Dec 2010, 12:10
by oldie
ik wil zoveel mogelijk polini onderdelen op men blokske steken :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 03 Dec 2010, 17:45
by jasper wauters
doe dan polini, en probeer een overrange set van polini er op te krijgen :p
vraag raad aan twister voor dat :p

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 03 Dec 2010, 19:35
by Nelder
Wat zijn jullie meningen over dubbele tov. enkele Bos?