Page 8 of 17

Posted: 14 Jan 2007, 19:17
by sam66
als ie te arm staat verbruikt hij nog minder :wink: :lol:

Posted: 14 Jan 2007, 19:40
by fuzze
ja :-D 
da's waar mor gaan uw prestaties nog te vergelijken zijn ?? :lol: 

Posted: 14 Jan 2007, 19:49
by clio-tuning
Prestaties gaan zelfs beter zijn, maar het boeltje zal snel vastlopen...

Posted: 14 Jan 2007, 19:50
by fuzze
ah nog iets dak bij weet :P 

Posted: 14 Jan 2007, 19:52
by sam66
van mij viel hij nochtans dood als hij te arm stond :P

Posted: 18 Jan 2007, 17:35
by joske007
Kan het dat mijn sproeier te klein is voor sommige uitlaten?
hebben em proberen af te stellen, mar hij bleef maar extreem traag rijden. Het was een simoninni

grts

Posted: 18 Jan 2007, 17:50
by clio-tuning
Welke cilinder heb je?
Simonini is misschien te 'zwaar' voor uw setup.

Posted: 18 Jan 2007, 17:54
by joske007
Tis maar een p1'ke dus de simonini zal inderdaad wat te zwaar zijn :p;

grts

Posted: 25 Jan 2007, 20:12
by djcrimson
wanneer is je camino warm
wanneer weet je dat

Posted: 25 Jan 2007, 20:17
by Niellez
raakt uw cilinderke is aan als ge 5min op top hebt gereden ;)

Posted: 13 Apr 2007, 21:02
by Den_Tomme
djcrimson wrote:wanneer is je camino warm
wanneer weet je dat
Bwa das eigelijk relatief. Je moet gewoon je bougiekleur bekijken.

Posted: 13 Apr 2007, 21:11
by joske007
Hmm verschoning, ik heb een p4 en kreeg hem ni afgesteld, ma een uitlaat kan dus degelijk te zwaar zijn voor uw setup? :( 

Posted: 13 Apr 2007, 23:35
by Jethro
Ja, bepaalde uitlaten zijn berekend voor 65cc of groter :wink:

Posted: 13 Apr 2007, 23:51
by joske007
Wel jammer, twas de geilste uitlaat die ik ooit gezien had 8) :(

Posted: 13 Apr 2007, 23:54
by Jethro
Koop een 65cc :lol: