Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
killingsnake wrote:Je bedoeld dat je de zuiger over de zuigerpen links en rechts kunt verschuiven ten opzichte van de drijfstang? Nee, maakt niet uit...
Ja dat bedoel ik, die speling is groter dan bij een originele piston. Was maar voor alle zekerheid dat ik het hier is vroeg. Alvast bedankt
golden power wrote:
Ja dat bedoel ik, die speling is groter dan bij een originele piston. Was maar voor alle zekerheid dat ik het hier is vroeg. Alvast bedankt
Een beetje zijwaartse speling is niet zo'n groot probleem... maar uh: je gebruikt toch wel een naaldlager tussen de pistonpen en de drijfstang he? Ff checken
Last edited by Twister on 21 Sep 2009, 20:57, edited 1 time in total.
iemand een idee of deze : http://www.scooterenminibikeshop.nl/index1.html ( brommer onderdelen => honda camino => cillinders => die bobotech 44mm)
goede prestaties heeft?
+ er staar 44mm 70cc ? bij mijn wete kan dit niet ?
jve wrote:iemand een idee of deze : http://www.scooterenminibikeshop.nl/index1.html ( brommer onderdelen => honda camino => cillinders => die bobotech 44mm)
goede prestaties heeft?
+ er staar 44mm 70cc ? bij mijn wete kan dit niet ?
Heb er ook zo een gekocht ... maar ik moet toegeven dat ik er nog geen 10 km mee heb gereden vanwege een ander probleem dat ik eerst moet oplossen. Ik met een proma circuit erop gereden en moet zeggen dat hij beter optrekt en harder rijdt dan met een Italkit 50 cc en minder dan een DR 65cc... Maar ja, dat is wel een beetje te verwachten met 60cc...
Omdat ik ook geen idee heb van de kwaliteit van de cilinder heb ik voor gebruik met een schuurpapiertje (1000 korrels/cm2) heel lichtjes de poorten aan de binnenzijde van de cilinder opgeschuurd zodat eventuele bramen worden verwijderd. Daarna nagespoeld met benzine.
Hangt ervan af... als je een daily wilt die iets meer vermogen heeft maar niet zoveel als een DR 65cc
Bovendien betaal je voor een DR nog altijd minimaal 2 x zoveel, dus als je niet te veel budget kan je best een gok wagen. Omdat de kwaliteit van de bobotech bij niemand nog bekend is, zou ik hem wel heel goed inrijden: voldoende olie, voldoende rijk mengsel, niet lang op volle toeren rijden en in het begin heel korte ritjes om hem vervolgens weer te laten afkoelen.
Heb hier nog 3 foto's van de K-star 50cc cilinder kit. Zijn de enige foto's die ik ervan heb in close up. Komt van m'n px projectje, maar staat ondertussen op een camino gemonteerd (laatste foto toont mooi de hoonlijnen):
killingsnake wrote:Heb hier nog 3 foto's van de K-star 50cc cilinder kit. Zijn de enige foto's die ik ervan heb in close up. Komt van m'n px projectje, maar staat ondertussen op een camino gemonteerd (laatste foto toont mooi de hoonlijnen):
...
Ziet er netjes uit, hoe verhoud deze zig tegenover een originele honda cilinder p1, of zelfs tegenover een p3/4?