Page 72 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 05 Dec 2010, 18:36
by Sander
@ Nelder: Dubbele BOS is vele mooier !!
En ik denk ook niet dat het zal staan zo een banden met witte rand

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 05 Dec 2010, 20:51
by Nelder
idd, maar voor nu schiet mijn budget tekort, en een enkele gheeft hetzelfde geluid en prestaties, dus miss voor later die dubbele
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 05 Dec 2010, 21:07
by Camin0_DriVeR_68
hallo, zoals sommige weten ben ik bezig met een Nieuw projectje, maar alvorens ik die begin uit elkaar te halen, zou ik graag de motor op punt zetten. Nu heb ik het probleem , als ik hem wil starten moet ik zeer lang duwen, maar eens hij start, blijft deze mooi stationair draaien enzo... kan iemand me helpen? mvg
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 05 Dec 2010, 21:48
by Sander
Je gebruikt toch uw choke ?
Startschoentje niet versleten ?
Riem goed aangespannen ?
Plaats waar de startschoentjes "pakken" eens opschuren.
Startschoentjes zelf met een driehoek vijl kartels in maken voor meer grip ?
Veertjes van de startschoentjes een
beetje uitrekken, niet te veel he

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 06 Dec 2010, 22:37
by Camin0_DriVeR_68
Sander wrote:Je gebruikt toch uw choke ?
Startschoentje niet versleten ?
Riem goed aangespannen ?
Plaats waar de startschoentjes "pakken" eens opschuren.
Startschoentjes zelf met een driehoek vijl kartels in maken voor meer grip ?
Veertjes van de startschoentjes een
beetje uitrekken, niet te veel he

Riem spant, en start altijd met choke,... Zou het ook misschien opgelost zijn Moestek eens een ander voorkoppelling opsteken? mvg
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 06 Dec 2010, 22:51
by oldie
ben je zeker dat de chokehendel de as van de chokeklep nog meeneemt het is ni de eerste dat je met een strip moet vastmaken

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 07 Dec 2010, 07:48
by oldie
weet iemand welke merk scooter en type merk vario ik zonder teveel aan te passen kan plaatsen en dat ik de variokap kan zetten.
Ik wou eerst een polini van wallaroo zetten maar nu blijkt de diameter van de klok evengroot te zijn dan die van camino dus veel snelheidswinst zal daar ni inzitten
ik had gehoord dat die van katana zouden passen met de variokap maar welke vario is dat dan MHR,Polini ?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 07 Dec 2010, 09:04
by clio-tuning
De MHR vario voor piaggio is goed passend te maken. Deze heeft genoeg vlees rond het centergat om uit te draaien en opnieuw een koperen bus in te persen. Past ook met variokap.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 07 Dec 2010, 09:55
by oldie
clio-tuning wrote:De MHR vario voor piaggio is goed passend te maken. Deze heeft genoeg vlees rond het centergat om uit te draaien en opnieuw een koperen bus in te persen. Past ook met variokap.
Thx ma nu ben ik aan het twijfelen tussen de MHR van Piaggio en de hebo van katana
PS.: MHR is da nu van malossi ?
zijn ze alletwee nog nieuw te verkrijgen welke moet ik het minste aanpassen om het beste resultaat te bereiken vanachter behoud ik de camino poulie die word een beetje toegenepen .
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 07 Dec 2010, 10:43
by clio-tuning
oldie wrote:clio-tuning wrote:De MHR vario voor piaggio is goed passend te maken. Deze heeft genoeg vlees rond het centergat om uit te draaien en opnieuw een koperen bus in te persen. Past ook met variokap.
Thx ma nu ben ik aan het twijfelen tussen de MHR van Piaggio en de hebo van katana
PS.: MHR is da nu van malossi ?
zijn ze alletwee nog nieuw te verkrijgen welke moet ik het minste aanpassen om het beste resultaat te bereiken vanachter behoud ik de camino poulie die word een beetje toegenepen .
MHR staat voor Malossi Hyper Racing
Beide vario's moeten uitgedraaid worden. Bij de MHR voor piaggio weet ik zeker dat er vlees genoeg rond het centergat zit zodat er nog een koperen bus terug in kan. Hoe dat bij die Katana vario zit weet ik niet.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 07 Dec 2010, 11:28
by oldie
twister heeft die gebruikt met zeer mooie begeleidende foto's op zijn groen met beigeproject
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 25217.html
maar hij zei dat je nog een geschikte ramplaat moet zoeken en nog een stuk van afdraaien om ze niet begrensend te maken zoals de foto hierboven
ik vroeg me af ofdat bij die MHR voor piaggio ook is of dat je alleen het centergat moet vergroten en koperen bus inpersen en de rest gewoon monteren zonder zorgen

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 08 Dec 2010, 10:51
by oldie
@ Twister : welke van de 2 heb jij het zijn alletwee hebo voor katana
http://www.espower.nl/product_info.php/ ... s_id/14189
http://www.espower.nl/product_info.php/ ... s_id/14224
@ Clio : is dit de MHR vario van Piaggio ?
http://www.espower.nl/product_info.php/ ... s_id/16424
en dan is er nog de Hebo voor Piaggio
http://www.espower.nl/product_info.php/ ... s_id/14233
met dat ik ze toch nieuw ga bestellen met welke ben ik het beste af denken jullie ? iemand ervaring?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 08 Dec 2010, 12:27
by jasper wauters
Camin0_DriVeR_68 wrote:hallo, zoals sommige weten ben ik bezig met een Nieuw projectje, maar alvorens ik die begin uit elkaar te halen, zou ik graag de motor op punt zetten. Nu heb ik het probleem , als ik hem wil starten moet ik zeer lang duwen, maar eens hij start, blijft deze mooi stationair draaien enzo... kan iemand me helpen? mvg
als hij moeilijk start ligt ligt het aan de carbu afstelling.
Eenmaal hij stationair draait, zet je hem in fietsstand en laat je hem draaien, dan draai je aan de luchtstelvijs en kijk je wanneer hij het hoogste toeren heeft.
Maak wel dat choke uitstaat wanneer je dat doet.
Op de hoogste toeren heeft hij de beste afstelling.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 08 Dec 2010, 12:56
by oldie
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 08 Dec 2010, 20:24
by Camin0_DriVeR_68
oldie wrote:ben je zeker dat de chokehendel de as van de chokeklep nog meeneemt het is ni de eerste dat je met een strip moet vastmaken

Het lag inderdaad aan dit

dankuwel oldie !