Page 9 of 17
Posted: 13 Dec 2006, 12:28
by Clubber
Lager bevriezen.
Posted: 13 Dec 2006, 12:28
by clio-tuning
Oeioei
Je hebt toch u lager lang genoeg in de diepvriezer gelegd he?
Zoals je kan zien op mijn foto's vallen ze er echt mooi in zonder geduw of geklop.
Verwarm u carter terug, en probeer de lager er terug voorzichtig uit te halen. Lager lang in de diepvries terug, carter heel warm stoken (waar de lager komt) en moeten ze er echt invallen hoor.
Edit: clubber was me voor

Posted: 13 Dec 2006, 12:29
by Br3cht
lagers mochten toch niet in de vriezer voor da vet da daar aan is
lope ze dan nog soepel daarna?
moette die danin ne plastieke zak?
Posted: 13 Dec 2006, 12:33
by clio-tuning
Ik liet ze in de originele verpakking zitten (doosje en plastieke zakje) zitten...
Maar aangezien ge de uwe al hebt opengedaan zou ik ze in een propere afgesloten zakje steken.
Lagers kunnen er wel tegen om in de vriezer te zitten. Ik leg die daar een 30 - 60min in.
Jij hebt ze dus ni 'ingevroren'?
Hoe heb je de lagers van je kruk gekregen?
Posted: 13 Dec 2006, 12:38
by Br3cht
ik heb ze niet in de diepvries gelegde nee :lol:ÂÂ
ik zou niet weten hoe ze de lager er hebbn afgehaald ze hebben dat op de technischedienst gedaan bij mijn pa opt werk en we zijn die krukas gwn gaan halende dag erna
kan da da het gat van je carter 41.8 is en de lager zelf 42?
Posted: 13 Dec 2006, 12:42
by clio-tuning
Zou kunnen ja
Moest het allebij 42mm zijn dan ging je lager er veel gemakkelijker in maar dan is er ook geen hele vaste klemming...
Doen zoals het in de handleing staat he...

Posted: 13 Dec 2006, 12:43
by Br3cht
merci voor de hulp sebiet tss 2uurtjes studeren is proberen :lol:ÂÂ
Posted: 13 Dec 2006, 17:27
by Br3cht
ze steken er in :p  :jump:ÂÂ
nu de open kant van de keerkring moet naar de binnekant v/d karters wijzen e?
Posted: 13 Dec 2006, 17:41
by Camino is the best
jep
Posted: 13 Dec 2006, 17:42
by Br3cht
merci  :lol:ÂÂ
Posted: 13 Dec 2006, 17:42
by Santa Cruz
Proficiat !!
Ja, nr de binnenkant van de carters
Posted: 17 Jan 2007, 15:34
by blackrider
deze ga ik binnenkort eens proberen 8) ÂÂ

ÂÂ
erg handug deze how to  :-D zeker bruikbaar
Posted: 18 Jan 2007, 14:34
by apox
waarom mag je geen gesloten lagers gebruiken?
Posted: 18 Jan 2007, 15:03
by Santa Cruz
apox wrote:waarom mag je geen gesloten lagers gebruiken?
Omdat de lagers gesmeerd moeten worden
In t carter zie je links en rechts een opening die nr je lagers loopt, dit dient om ze te smeren
Posted: 18 Jan 2007, 15:21
by yanneske1
goede handleiding heb ik al veel gebruikt
