Page 9 of 17
Posted: 14 Apr 2007, 00:03
by clio-tuning
djcrimson wrote:wanneer is je camino warm
wanneer weet je dat
Temperatuurmetertje aansluiten en je weet meteen hoe warm de cilinder wordt.
Ideaaltemperatuur is zo'n 60°C
Posted: 14 Apr 2007, 08:20
by Br3cht
Jethro wrote:Ja, bepaalde uitlaten zijn berekend voor 65cc of groter

en is leo en proma zo 1?
Posted: 14 Apr 2007, 08:52
by Niellez
twijfel daar aan ze..
kdenk eerder aan ninja en andere uitlaten in dat genre

Posted: 14 Apr 2007, 10:35
by AC/DC freakje
leo en proma zijn 50cc uitlaten

Posted: 14 Apr 2007, 10:54
by Br3cht
cv :lol:ÂÂ
Posted: 14 Apr 2007, 11:55
by clio-tuning
AC/DC freakje wrote:leo en proma zijn 50cc uitlaten

50cc uitlaten zijn in mijn ogen: origineel potje, sito pot, fast arrow potje, Luhao, korte proma (met goude demper),...
Leovinci en proma werkt goed op 50 - 70cc...
Posted: 17 Apr 2007, 19:02
by djcrimson
k zit mn mino probere af te stelle maar mn bougie is die kleur bruin he maar als k stil sta valt hij uit:S
alleen met de choke aan blijft hij lopen
waar kan dat aan liggen?
en wat jullie zeggen met toeren bedoel je toch een heel rondje he?
Posted: 24 Jun 2007, 10:36
by snowblow2
wa voor setje ??
matjaskeu wrote:Koop mss z'n setje op mopshop, altijd handig voor juiste sproeier te vinden

Posted: 27 Jun 2007, 22:06
by tunerstylerke
merci, myn kameraad HAD dit aan de hand ÂÂ

ÂÂ
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 12 Oct 2007, 18:22
by djcrimson
als je met de toeren manier wilt doen
moet hij natuurlijk wel al stationair blijven lopen he?
maar als hij dat niet doet, kan dat aan de afstelling liggen van de carb?
heb alles vernieuwd, rijd perfect maar blijft niet lopen
maar alleen de bougie is nog niet afgesteld,
zou het dan dat zijn dat hij niet blijft lopen?
heb alles orgineel en een sproeier 78, wat zou moeten volgens jullie( standaard)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 12 Oct 2007, 18:46
by clio-tuning
Originele sproeier (75) erinsteken.
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 12 Oct 2007, 18:57
by djcrimson
zou het hier aan kunnen liggen?
of zou dat weinig moeten uitmaken?
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 12 Oct 2007, 20:01
by clio-tuning
Het is allesinds de moeite waard om het uit te testen...
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 30 Oct 2007, 11:39
by jorikcamino
heej
ik heb nu een bocht op me carb voor me powerfilter maar als ik gas geef en daarna weer gas terug neem dat valt i uit .Me bougie is zwart maar normaal als je een powerfilter neemt dan moet je toch een grotere sproeier hebbe?
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 30 Oct 2007, 11:42
by ii ax ii
een zwarte bougie dat duid op te weinig lucht...
hij moet koffie met melk-bruin zien dan is het goed