Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Zal mijn project (metallic blue angel )eens updaten dan zie je wat er moet gebeuren , ik wil dit evenement voor geen goud missen !!! Vrige keer was ook super tof met den davy , sander , jonathan , Stijn
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
borgharen wrote:denk dat er nog meer leden in de winter gaan sleutelen .
en dat het tof gaat worden daar ben ik zeker van.
Inderdaad ! , als we met het waals forum kunnen samenwerken eventueel en iedereen op dit forum die zijn woord geeft echt komt ... Dan kan deze dag niet meer stuk (een tourrit is echt leuk heb het zelf 1 keer meegemaakt al en dit is FUN )
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
Sander wrote:Voor de rondrit gewoon een 40-45 km/u, mannen die wat sneller rijden kunnen eens doortrekken, maarja, is gewoon voor de fun het is geen race he
Maar ik denk dat de traagste Camino de snelheid zal bepalen
zo is dat normaal altijd
en correct tis geen race
er zullen wel stukken zijn waar is kan doorgetrokken worden
ma bij elkaar blijven is het belangrijkste