Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Locco bartoo wrote:jo manne..... menne mino heeft een topsnelheid van 103 km ......
momenteel staat er een dr 65 cc onder + proma en sproeier 0.8 mm
de vraag is als ik kelk steek en leovinci trekveerstjes wa ga men snelheid dan zijn....
binnekort daag ik iedereen uit om een race'ke... nact race wel te verstaan..... wie weet de perfect plek.... rond provencie noord. ??????
sorry ma da geloof ik ni,volgens mij moete toch veeele meer doen dan efkes andere cilnder,uitlaat en sproeier om zon snelheid te halen da geloof ik pas alsk et me mijn eigen oge zie
hij daagt je toch uit....als hij zich niet trugtrekt moet je er maar eens tegen racen eh
kneem de uitdaging aan nekeer zien ofda em gelijk eeft,der moet toch wel wa meer verandert worde om zon snelheid te halen
hmmms wil ik zeker testen alleeen... ik kom ni met men racecamino helemaaal naar daar... als ik overstraat rij zover en kans om gepakt te worrre .. hmm nee teveel werk en moeite gekost om die zomaar af te geven... ik wil zeker race maar dan wel in provencie antwerpen nooord...
Locco bartoo wrote:hmmms wil ik zeker testen alleeen... ik kom ni met men racecamino helemaaal naar daar... als ik overstraat rij zover en kans om gepakt te worrre .. hmm nee teveel werk en moeite gekost om die zomaar af te geven... ik wil zeker race maar dan wel in provencie antwerpen nooord...
ast moet rij ik zelfs tot daar want da wil ik dan wel is zelf zien
its a deal my friend.....
ik neeem paar maten mee die ook opgevoerde camino's hebben... ik zeg waaar ca va. weet de iedeale plek om gek te gaaan midden in de nacht pikdonker... uitdaging ofni....... laat weten wanneeeer liefst int weekend... dan gon kik nog rapper als ge wet wak bedoel...... de datum wordt besproken..... greets bartson ... andere die deze uitdaging aan willen gaaan zullen het wel weten....... via via..... greets Locco bartoo...
even ter attentie.. andere camino's hebben snel van rond de 95 en andere boven de 105...... en geen enkele is aangepast.. bv versteveginsbar of versteveging......
mijn neef zijn camino ging toen 110,hij had wel wa meer verandert dan alleen cil,uitlaat en sproeier,der stond op:getunde vario,straffer trekvere,grotere cilinder(+ getuned),aangepaste uitlaat,groter carbu(welk weet ik nimeer),afgedraaide krukas,gepolierde carters,enz kortom den hele santenboetiek
Locco bartoo wrote:its a deal my friend.....
ik neeem paar maten mee die ook opgevoerde camino's hebben... ik zeg waaar ca va. weet de iedeale plek om gek te gaaan midden in de nacht pikdonker... uitdaging ofni....... laat weten wanneeeer liefst int weekend... dan gon kik nog rapper als ge wet wak bedoel...... de datum wordt besproken..... greets bartson ... andere die deze uitdaging aan willen gaaan zullen het wel weten....... via via..... greets Locco bartoo...
even ter attentie.. andere camino's hebben snel van rond de 95 en andere boven de 105...... en geen enkele is aangepast.. bv versteveginsbar of versteveging......
kanda ni in den dag? want ik zien het ni zitten om int midde van de nacht nekeer na antwerpe te rije en terug
overdag ga ni lukken....... ik race alleeen snachts minder pakkans en beter om te jatten ........ als ge ooit in antwerpen bent lot het me weten...... ziede een grijze camino voorbij scheuren probeer me dan mor in te halen
alleen nacht race... nix overdag......... mijn mino is tenslotte men vervoer naart werk.....
Locco bartoo wrote:overdag ga ni lukken....... ik race alleeen snachts minder pakkans en beter om te jatten ........ als ge ooit in antwerpen bent lot het me weten...... ziede een grijze camino voorbij scheuren probeer me dan mor in te halen
alleen nacht race... nix overdag......... mijn mino is tenslotte men vervoer naart werk.....
merde kzal wel eens iet late wete moest ik ooit daar eens snachts zijn want da wil ik echt zien ze
ik bedoelde ni jatten zoals afrippen op pikken maar ik bedoelde jetten.. maken da we weg zijn gaan vlucht .. da ge ni denkt dak olle ga afrippen.... ach zo van berendrecht zelf.. mijn mino is donkergrijs met zilver grijs en proma.....
wees gerust als men mino helemaaal in orde is dan.. kom ik wel eens naar zo een meeting..... hehe
beetje uitdagen en de eerste plaats over komen pakken....