Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
roderen
Moderator: -Camino Crew-
okay,thanks gasten,omdak die p4 van willem heb,hij gaat echt wel goed vooruit,maar kzou nog aan zo'n 2e segment moeten zien te geraken,ofwel weer 2 nieuwe,dan slijten ze evenrap af,kan iemand aan segmenten geraken bij deze?kgeloof dat het piston is van 41.25,eens horen bij willem,
Tegetieten loves you all! 

ik zal gauw om nieuwe cillinder gaan,
maar er komen veel nieuwe onderdelen onder.
jullie zeggen hier: geen hoge toeren maken en op rolanti laten draaien voor een alu cillinder.
stel nu dat: als ik die camino in elkaar steek, meeste onderdelen zijn nieuw.
ik wil beginnen met die alu cillinder te roderen maar die camino wil niet op rolanti draaien :s wat moet ik dan doen?
en wat als hij direct overtoeren maakt als hij nog maar net in gangk is :/
je kunt toch moeilijk je camino afstellen met een andere cillinder, dat zal dan toch weer verschillen. En als je moet beginnen afstellen met een nog niet gerodeerde, kan dat dan kwaad?
maar er komen veel nieuwe onderdelen onder.
jullie zeggen hier: geen hoge toeren maken en op rolanti laten draaien voor een alu cillinder.
stel nu dat: als ik die camino in elkaar steek, meeste onderdelen zijn nieuw.
ik wil beginnen met die alu cillinder te roderen maar die camino wil niet op rolanti draaien :s wat moet ik dan doen?
en wat als hij direct overtoeren maakt als hij nog maar net in gangk is :/
je kunt toch moeilijk je camino afstellen met een andere cillinder, dat zal dan toch weer verschillen. En als je moet beginnen afstellen met een nog niet gerodeerde, kan dat dan kwaad?
- !3art Carlito
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3031
- Joined: 24 Apr 2005, 23:07
- Location: Vlaanderen
da gebeurt toch nie?
kan trouwens wel tegen een stootje hoor, je cilinder zal dan toch nog nie warm hebben.
@ carlito, idd alu altijd nog roderen dmv een goeie 100km rustig te rijden. het systeem van dat laten draaien en afkoelen is enkel voor een race-cilinder. Hierdoor zal je niet lang genot hebben van je cilinder.
kan trouwens wel tegen een stootje hoor, je cilinder zal dan toch nog nie warm hebben.
@ carlito, idd alu altijd nog roderen dmv een goeie 100km rustig te rijden. het systeem van dat laten draaien en afkoelen is enkel voor een race-cilinder. Hierdoor zal je niet lang genot hebben van je cilinder.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Nieuwe cilinder gestoken (wel op scoot ,maar dat kan ook handig zijn om te weten, zal wel hetzelfde zijn)
oneffenheden (braampjes enzo) weggewerkt in cilinder, dat em helemaal glad was, en dan nog 100km heel tijd in lage toeren, en dan nog 100 km, lage toeren maar aventoe ééns aan je gas trekken (voor gietijzerÂÂ
 )
heb deze uitleg gekregen van scoot specialist :PÂÂ
oneffenheden (braampjes enzo) weggewerkt in cilinder, dat em helemaal glad was, en dan nog 100km heel tijd in lage toeren, en dan nog 100 km, lage toeren maar aventoe ééns aan je gas trekken (voor gietijzerÂÂ
heb deze uitleg gekregen van scoot specialist :PÂÂ
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
- Posts: 5909
- Joined: 10 Apr 2004, 10:54
- Location: Sint-Niklaas
- Contact: