Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
hmm tjah ik heb er ookal achter zitten denken..
goed trekken en traag rijden gaat dikwijls niet te samen
mijne raad zou zijn: originele uitgeboorde cilinder naar 44mm
en dan proma of sito.
mhrfreak wrote:van een prop word je motor te warm
omdat het gat meetstal redelijk klein moet zijn voor hij trager gaat (heb er zo al weten kapotlopen van de warmte)
een vario ring is zeker te doen dat zit ook in mijn tupperwaire brommer(yam aerox) en deze maakt niet te veel toeren
je moet hem gewoon goed afstellen in mijn wc zat dat origineel.
Lucifer wrote:het gaat er hem dus hoofdzakelijk om de brommer te begrenzen,
maar niet traag laten rijden met volle toeren want dan verspil je benzine...
dan wel maar rondel voor uitlaat maken zeker... maar vind zo prutswerk om die er tussen te krijgen... dan valt die keer op keer voor je je uitlaat tegen je cilinder kan duwe
wat voor een uitlaat heb je ? ik had voor mijn leovince ( toen noemde ze nog leovince en niet leovinci ) een stuk gedraaid.
gewoon een volle ijzeren buis gepakt, stuk afgezaagd en bijgedraaid dat die juist in het teutje aan de achterkant van de demper paste en knelde in de bocht. in dit stuk heb ik in het midden een schroefdraad getapt om een vijs te kunnen indraaien om het stuk in/uit de demper te nemen ( als ik mij niet vergis was dit een M8 ).
hierdoor kon ik mijn camino op 3 sec netjes zijn 45km/u laten lopen voor als er controle was ( stuk in de demper ploffen en vijs eruitdraaien )
@nelder, ja idd met cdi.
@killing, heb zelf met een prop gereden en die gaat echt met alle warmte lopen waardoor de warmte minder verdeeld geraakt over de gehele uitlaat.. word echt wel heet
Lucifer wrote:het gaat er hem dus hoofdzakelijk om de brommer te begrenzen,
maar niet traag laten rijden met volle toeren want dan verspil je benzine...
dan wel maar rondel voor uitlaat maken zeker... maar vind zo prutswerk om die er tussen te krijgen... dan valt die keer op keer voor je je uitlaat tegen je cilinder kan duwe
wat voor een uitlaat heb je ? ik had voor mijn leovince ( toen noemde ze nog leovince en niet leovinci ) een stuk gedraaid.
gewoon een volle ijzeren buis gepakt, stuk afgezaagd en bijgedraaid dat die juist in het teutje aan de achterkant van de demper paste en knelde in de bocht. in dit stuk heb ik in het midden een schroefdraad getapt om een vijs te kunnen indraaien om het stuk in/uit de demper te nemen ( als ik mij niet vergis was dit een M8 ).
hierdoor kon ik mijn camino op 3 sec netjes zijn 45km/u laten lopen voor als er controle was ( stuk in de demper ploffen en vijs eruitdraaien )
ik zit ook met een leovince, maar snap het nie echt goed,
heb je daar een foto of tekening van?
wie komt nu met het beste idee af?
rondel tussen uitlaat en cilinder of vario ring? of da buis ding
een propje in de demper die je erin kan rammen en er terug uit halen, als je pech hebt dan vliegt hij er op de rollen uit.
ik weet anders nog een goei truukske
zeg ma u truukske..
het gaat hem niet om een begrenzer om de rollen te ontkomen e...
gewoon een begrenzer om regelmatig te gebruiken voor een bepaalde afstand
ah uwe choke laten aanstaan en zorgen dat hij niet afspringt met volgas door hem een bekke te plooien(hendelke)
en dan moet ge eventueel in uw chokeklep ene klein gaatje boren en steeds groter maken tot hij 45rijd met choke aan
Er bestaan 8 keer zoveel kunststoffen als dat er verschillende metalen, inclusief onderverdelingen bestaan, er zijn er genoeg die die temperatuur aankunnen hoor