Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Camino toerrit : Weekend 17-18 juli
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE !
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE !
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
Re: Camino toerrit 2010
ja dat kan ook, sander en ik hadden al iets afgesproken maar het zou zot zijn dat hij omweg zou maken terwijl jij langs mechelen moet voor naar brussel te gaan?crazycamino wrote:ik kan via het werk remorque lenen waar 3 brommers op kunnen,heb enkel geen auto met trekhaak..metsinsons wrote:euh nee da denk ik ni brussel is al heel ver, en een remorque kan ik nie direct regele.
en ja bij mij is het microfoon en oortje en je kan het automatisch instellen dat je niet telkens een knop moet induwen.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

- crazycamino
- -= Camino Freak =-
als ik hier de haachtsesteenweg afrijd kom ik ook in brussel uit,maar ik kan ook langs mechelen,is leuker om in groep te rijdenmetsinsons wrote:ja dat kan ook, sander en ik hadden al iets afgesproken maar het zou zot zijn dat hij omweg zou maken terwijl jij langs mechelen moet voor naar brussel te gaan?crazycamino wrote:ik kan via het werk remorque lenen waar 3 brommers op kunnen,heb enkel geen auto met trekhaak..metsinsons wrote:euh nee da denk ik ni brussel is al heel ver, en een remorque kan ik nie direct regele.
en ja bij mij is het microfoon en oortje en je kan het automatisch instellen dat je niet telkens een knop moet induwen.

- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
zo'n kar is echt te doen om mee te trekken zeh.killingsnake wrote:leeg zeker
Ben eens met een bende gaste naar de zee geweest.
Achter de brommer gegangen, en tjokvol bier gestoken, niet bijster veel last van gehad.
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
en ik heb verveor nodig naar brussel 

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
ja dat ik ook goed voor mij, moet je veelomweg doen als je langs mechelen rijdt?crazycamino wrote: als ik hier de haachtsesteenweg afrijd kom ik ook in brussel uit,maar ik kan ook langs mechelen,is leuker om in groep te rijden
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Jongens, het is wel nog niet zeker dat we in brussel vertrekken he! Maar als dat voor iedereen goed is, is dat voor mij ook ok hoor..
Trasforma il meglio in 'massimo'
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
njah, ik zou toch liever in de buurt van west-vlaanderen of oost-vlaanderen hebben.
Zijn daar ook niet de meeste leden gevestigd?
Zijn daar ook niet de meeste leden gevestigd?
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
Ja, het centrum van Belgie, hoeveel franstalige leden zitten hier op het forum dan?
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Geeneen denk ik. er is dan ook een franstalig camino forum?
Maar als we letterlijk héél belgie gaan afdoen is brussel een goed idee..
Anders als we ons gaan richten tot de bereikbaarheid.. Gent?
Anders oudenaarde of die streken daarrond? is nog dicht bij west-vlaanderen, en is te doen voor meeste oost-vlamingen normaal?
Anders oudenaarde of die streken daarrond? is nog dicht bij west-vlaanderen, en is te doen voor meeste oost-vlamingen normaal?
Trasforma il meglio in 'massimo'
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
op dit forum niet omdat ze franstalig zijn, maar er is een frans camino forum. en deze doen ook rondritten en die zijn met meer man dan op een meeting hier in vlaanderen en ze rijden daar ook allemaal met lctjes rond alsof het niets is 

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
Vind ik mooi idee ^^killingsnake wrote:Geeneen denk ik. er is dan ook een franstalig camino forum?
Ik vind Brussel het best, je moet alle leden dat mee gaan eens op de kaart zetten en zien wat dan het centraalste ligt 

naar mij moet je ni kijken , ben toch den enigste van de kempen