Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-
hehehe
hehehe yeps elke morgend naar men werk e.....
vanaf nu elke morgend serieus vliegen lekker uit rodage ehhehehee EN GAAN.... MET DIE BANAAN
vanaf nu elke morgend serieus vliegen lekker uit rodage ehhehehee EN GAAN.... MET DIE BANAAN
-
- -= Newbie =-
............
we zullen zien.....
ik ben benieuwd naar duf zen snelheid en trekkracht.....
Re: ............
http://www.camino-tuning.be/viewtopic.php?t=8280Locco bartoo wrote:we zullen zien.....
kijk eens naar die filmkes die zeggen wel wa
-
- -= Newbie =-
hehehehehhehehehehehehehehhehehehehehhe
ok ok.. daar zal ik het nooit tegen halen das een feit ik ben dan ook weer eerlijk.. maar wat ik wel kan zeggen da is..
dat da in mijn ogen geen camino is.. das iets da omgebouwd is tot een race machine
mijn mino is volledig origineel buiten de cillinder uitlaat carbu...
ten tweede met zoiets kan ik ni over de baan scheuren...... geen mooi uitzicht... mijn rijd misschien trager maar is wel op en top camino....
dat da in mijn ogen geen camino is.. das iets da omgebouwd is tot een race machine
mijn mino is volledig origineel buiten de cillinder uitlaat carbu...
ten tweede met zoiets kan ik ni over de baan scheuren...... geen mooi uitzicht... mijn rijd misschien trager maar is wel op en top camino....
-
- -= Newbie =-
...
race mino van zekere duf.....
moest ik men foto kleiner kunnen maken dan had ik men foto er ook op gezet... maar weet ni hoe da lukt
moest ik men foto kleiner kunnen maken dan had ik men foto er ook op gezet... maar weet ni hoe da lukt
Re: ...
via paintLocco bartoo wrote:race mino van zekere duf.....

-
- -= Newbie =-
...
kan die alleeen opsturen via email..... foto te grooot
-
- -= Newbie =-
ca va...
geef email...
Als die Camino,met enkel die dingen 103 haalt,en je dit kunt bewijzen,dan bak ik persoonlijk,voor heel het forum spek met eieren.
a),een 65cc DR is zowat de minste 65cc ori voor Camino(kzeg ni slecht,ma er zijn er betere)
2)Een proma is een trekpijpje
d)een carbu doet iets aan je snelheid,maar nooit genoeg om de 103 te halen met die setup.
Dus,zeg wat je wilt,maar zonder harde bewijzen geloof ik het niet.Bij bewijs trek ik me volledig terug,en bak ik dus spek met eieren
.
a),een 65cc DR is zowat de minste 65cc ori voor Camino(kzeg ni slecht,ma er zijn er betere)
2)Een proma is een trekpijpje
d)een carbu doet iets aan je snelheid,maar nooit genoeg om de 103 te halen met die setup.
Dus,zeg wat je wilt,maar zonder harde bewijzen geloof ik het niet.Bij bewijs trek ik me volledig terug,en bak ik dus spek met eieren

In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)