Re: kleine vraagjes topic
Posted: 06 Feb 2011, 19:18
welja, mijn vriend zijn dat de benzine er uitstroomd las hij het kraantje verwijderd, maarja het is een nieuw kraantje nu :s, er zal dan toch vuil in het kraantje zitten zeker?
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=10293
Blaas er eens doorCamin0_DriVeR_68 wrote:welja, mijn vriend zijn dat de benzine er uitstroomd las hij het kraantje verwijderd, maarja het is een nieuw kraantje nu :s, er zal dan toch vuil in het kraantje zitten zeker?
Iemandelement wrote:Heb vandaag eens mijn sigmenten op de piston geplaatst maar als je kijkt bij handleidingen staat daar dat er nummers en letters op de sigmentenstaan.Heb bij mijn sigmenten geen gevonden en beide zijn nieuw (originele maat 40 mm).Dus voor mij zijn het 2 dezelfde sigmenten dus kan dit of zit er verschil in de sigmenten.
er zit zeker verschil in je cegmenten al lijken deze identiek normaal heb je een cegment met 2 rechte wanden en een cegment met een rechte wand en licht schuine wand de ene zal passen op beide sleuven van je piston de andere zal spannen in eentje ervan in het andere sleufje niet dus je cegmenten mogen in geen geval spannen in deze sleuven anders zitten ze foutief.element wrote:Iemandelement wrote:Heb vandaag eens mijn sigmenten op de piston geplaatst maar als je kijkt bij handleidingen staat daar dat er nummers en letters op de sigmentenstaan.Heb bij mijn sigmenten geen gevonden en beide zijn nieuw (originele maat 40 mm).Dus voor mij zijn het 2 dezelfde sigmenten dus kan dit of zit er verschil in de sigmenten.
Neen, als er een bout inzit wilt dat zeggen dat je een origineel Honda potje hebt = traag...elboopslim wrote:Ik kan der niets anders op zien staanSander wrote:En wat staat er nog op de cilinder, als je goed kijkt zou er nog iets moeten opstaan (als het niet weggeslepen is),dus moet ik waarschijlijk de cilinder eraf halen zekker ?
Maar je zie ook iets van die bout aan de uitlaat ,ik bezit ook nog een uitlaat zonder die bout mss die er eens onder steken
of gaat dat niet veel uithallen ?
Als je cilinder verwisselt, best ook pakkingen.elboopslim wrote:Het is een vario overbrenging, en ik zal eens uitzien naar een andere uitlaat
als ik de cilinder eraf haal kan ik deze dan zonder problemen trug plaatsen, ik bedoel dat ik geen rubers ofzo trug moet steken ?
dus gewoon de 4 bouten losmaken decompresie kabeltje en de bougie en de voledige cilinder komt eraf ?
edit: kan een camino A klasse mono overkoopen van een vriend hij vraagt er 250 euro voor is dit zowat de juiste prijs of is het teveel ?
Pakkingen vernieuwen kan nooit kwaadelboopslim wrote:Het is een vario overbrenging, en ik zal eens uitzien naar een andere uitlaat
als ik de cilinder eraf haal kan ik deze dan zonder problemen trug plaatsen, ik bedoel dat ik geen rubers ofzo trug moet steken ?
dus gewoon de 4 bouten losmaken decompresie kabeltje en de bougie en de voledige cilinder komt eraf ?
edit: kan een camino A klasse mono overkoopen van een vriend hij vraagt er 250 euro voor is dit zowat de juiste prijs of is het teveel ?
Ik zou eerder 150-200 € zeggenelboopslim wrote:Is met papieren ja, de staat redelijk denk ikken der niet echt veel van maar hij moet wel eens herspoten worden
![]()
hier staan wat foto's http://www.camino-tuning.be/foto-galeri ... 26261.html
kan der altijd nog meer maken indien gewenst
Je vraagt me net of € 250 teveel of teweinig is, je laat me foto's zienelboopslim wrote:Sander ik heb geen prijschating gevraagt hédeze is niet te koop opt moment.
Ik kan wel een A klasse mono met papieren kopen voor 250, maar ben nog aan het twijfelen dit te doen.
maar swat trug ontopic, als ik mijn camino rapper wil laten rijden moet ik ofwel een andere cilinder steken of een andere uitlaat.