Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
elboopslim wrote:Ha oke ik had het verkeert begrepen, van degene die ik kan overkopen heb ik geen foto's maar hij is in goede staat
kweet aleen niet of een mono beter is of een vario,anders koop ik die over en verkoop ik deze waar je de foto's wel van hebt gezien
je bent inieder geval al bedankt voor de vele vragen te beantwoorden die ik al gesteld heb
ik heb hier een paar carbu's waar het buisje waar de benzine slang op moet zo los zitten dat ze valse lucht trekken.
mag ik dit dichten met BV silicone ?
of is er een andere oplossing om deze terug luchtdicht te krijgen ?
'k weet het... is beetje een noob vraag
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
clio-tuning wrote:Je kan er altijd een kabelklemmetje of een spanbandje om doen... silicone zal lossen door de benzine.
ik bedoel niet de benzine slang zelf Clio,
maar het koperen buisje zelf dat in de carbu zit
Aaah, die zitten normaal vast met een conische klemming dacht ik.
Dus normaal als je daar een tikje met een hamer tegen geeft zouden ze vast moeten zitten.
clio-tuning wrote:Je kan er altijd een kabelklemmetje of een spanbandje om doen... silicone zal lossen door de benzine.
ik bedoel niet de benzine slang zelf Clio,
maar het koperen buisje zelf dat in de carbu zit
Aaah, die zitten normaal vast met een conische klemming dacht ik.
Dus normaal als je daar een tikje met een hamer tegen geeft zouden ze vast moeten zitten.
idd maar bij mij draaien ze zot
'k heb er al eens met een hamer op getikt met hetzelfde resultaat.
ik zal er eens wat harder op meppen
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
clio-tuning wrote:Welk is de nummer van de loctite?
geen idee 'k weet alleen dat het een klein industrieel staal is
ik heb het eens aangevraagd en zat een 2 tal weken later in de bus met een hoop andere info
zal morgen wel eens naar de nr kijken maar ik dacht 512 ....
element wrote:Heb vandaag eens mijn sigmenten op de piston geplaatst maar als je kijkt bij handleidingen staat daar dat er nummers en letters op de sigmentenstaan.Heb bij mijn sigmenten geen gevonden en beide zijn nieuw (originele maat 40 mm).Dus voor mij zijn het 2 dezelfde sigmenten dus kan dit of zit er verschil in de sigmenten .
Iemand
er zit zeker verschil in je cegmenten al lijken deze identiek normaal heb je een cegment met 2 rechte wanden en een cegment met een rechte wand en licht schuine wand de ene zal passen op beide sleuven van je piston de andere zal spannen in eentje ervan in het andere sleufje niet dus je cegmenten mogen in geen geval spannen in deze sleuven anders zitten ze foutief.
De ene is de compressieveer/sigment het andere is de schraapveer/sigment
greets blue
Heb ze vandaag gestoken en beide zitten los dus ze zullen wel goed zitten denk ik
Nog een probleempje met de camino: schets van de situatie na 15 min warmrijden
Met choke op: hij rijdt lekker, maar wil niet stationair blijven draaien.
Zonder choke: rijd alleen als je optrekt, als je probeert om een toerental aan te houden, zakt hij in de toeren, dus moet je weer optrekken. Ook geen rolantie dus.
Is dit voor jullie een bekend probleem, hoe moet ik dat bijregelen?
Of gewoon weer die klotecarbu?
uh uh een carburateur is een delicaat stukje techniek dat ons helpt om met ons geliefde brommertje rond te toeren
je beschrijving klinkt alsof hij te weinig benzine krijgt. Dat kun je inderdaad in je carburateur zoeken maar je benzine kraan kan ook de boosdoener zijn. Of zitten er luchtbellen in de benzineslang?
Kheb wel net een nieuw benzinefiltertje gestoken, en die is merendeels leeg.
Dus kga keer nieuw slangetje steken, en den filter vlak onder het kraantje hangen, dan zit hij vol door de zwaartekracht.