Page 2 of 17

Posted: 08 Jan 2006, 12:22
by nielsreynaert
handig!!!

Posted: 14 Jan 2006, 23:24
by GhosT-RyDeR
en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink: 

Posted: 14 Jan 2006, 23:41
by clio-tuning
GhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink:
Als u lagers versleten zijn wel hé.

Posted: 14 Jan 2006, 23:46
by Dj_equinoxe
ja, dan gaat u krukas weer mooi en zonder spel enzo ronddraaien.
als u lagers echt versleten zijn zit ge precies op ne vibrator zonder tzeveren....

da kittelkt enzo in u voeten, nie nbormaal en ambetant

Posted: 15 Jan 2006, 00:16
by clio-tuning
Dj_equinoxe wrote:ja, dan gaat u krukas weer mooi en zonder spel enzo ronddraaien.
als u lagers echt versleten zijn zit ge precies op ne vibrator zonder tzeveren....

da kittelkt enzo in u voeten, nie nbormaal en ambetant
Ervaring met ne vibrator ofzo? :lmao:

Ofja, op nen dag knallen u lagers vast en zulde het ook wel voelen :d en dan moogde u minoke voor de zoveelste keer duwen :d

Posted: 29 Jan 2006, 22:07
by usha
oeveel koste oliekeerringe, lager en dichting ? das al wa ge nodig ebt e
en weet ge soms wa da kost omda te late done in den winkel?

Posted: 29 Jan 2006, 22:11
by pj-tuning
ik heb da soms da da echt zo trilt in men voete maar das me periodes :?
zijn men lagers dan verslete? blok maakt geen speciaal geluid ofzo

Posted: 29 Jan 2006, 22:34
by chevyvlam
gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink: 

Posted: 29 Jan 2006, 22:57
by !3art Carlito
GhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink: 
tis wel aan te raden als je wil gaan opdrijven he :wink:

Posted: 30 Jan 2006, 07:44
by Ironbird8280
verlmeldt ook even det er verschillende grottes keeringen zijn voor camino.

vario heeft twee dezelfde maten en mono aan beide kanten verschillen ofzo

(os wast andersom?)

er zijn iig verschillen, dus neem altijd je oude keerrringen mee als j enieuwe gaat kopen.

Posted: 30 Jan 2006, 12:28
by Mr. Breezer
properen how to!! met een propere blok propere fotos en goeien uitleg :d
nice :)

Posted: 30 Jan 2006, 12:36
by clio-tuning
Thanks voor de comment iedereen! :)

@ ironbird:
Je hebt idd krukassen met een diameter 15 en een diameter 17. Maar bij welke krukassen ze voorkomen weet ik niet.
Ik had 2x 15mm bij mijn variokrukas.

Posted: 30 Jan 2006, 14:39
by edel
chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink:
volgens mij is c3 =6004

Posted: 30 Jan 2006, 16:35
by clio-tuning
edel wrote:
chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink:
volgens mij is c3 =6004
C3 is niet hetzelfde als 6004 hoor.
6004 staat voor de diameter enzo van de lager.
04 moet je maal 5 doen en dan heb je de diameter van de as waarover de lager komt.

Posted: 30 Jan 2006, 17:16
by usha
usha wrote:oeveel koste oliekeerringe, lager en dichting ? das al wa ge nodig ebt e
en weet ge soms wa da kost omda te late done in den winkel?
?