Posted: 08 Jan 2006, 12:22
handig!!!
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=11715
Als u lagers versleten zijn wel hé.GhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan![]()
Ervaring met ne vibrator ofzo?Dj_equinoxe wrote:ja, dan gaat u krukas weer mooi en zonder spel enzo ronddraaien.
als u lagers echt versleten zijn zit ge precies op ne vibrator zonder tzeveren....
da kittelkt enzo in u voeten, nie nbormaal en ambetant
tis wel aan te raden als je wil gaan opdrijven heGhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaanÂÂÂÂ
volgens mij is c3 =6004chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af![]()
C3 is niet hetzelfde als 6004 hoor.edel wrote:volgens mij is c3 =6004chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af![]()
?usha wrote:oeveel koste oliekeerringe, lager en dichting ? das al wa ge nodig ebt e
en weet ge soms wa da kost omda te late done in den winkel?