goed gedacht killing

Moderator: -Camino Crew-
Ik hoop dat het tegen dan al is beginnen kriebelen en dat je met een caminotje zou kunnen komen?alex4421 wrote:met men gilera zou ik dat nog zien zitten![]()
en moest ik men auto rijbewijs al hebben inclu auto dan zou ik graag als volgauto meerijden
denk je dat ik e bak bier op me chrome achterrek ga zetten?$waanské wrote:zo lang we niet met de bakken bier achter op de mino gaan rond rijden![]()
goed gedacht killing
Je moet toch ook een rijbewijs hebbenLucifer wrote:ik wil echt graag!!!
omg maar het enige probleem is dat ik nog niet aan een verzekering zal geraken mits ik pas 16 wordt op 7 oktober 2010....
redelijk gekloot...
had echt niet willen missen
Vanaf 15 en 9 maand kan je toch uw theorie doen?! En vanaf uw 16de kan je daarmee al rondrijden hé.sander wrote:Je moet toch ook een rijbewijs hebbenLucifer wrote:ik wil echt graag!!!
omg maar het enige probleem is dat ik nog niet aan een verzekering zal geraken mits ik pas 16 wordt op 7 oktober 2010....
redelijk gekloot...
had echt niet willen missen
je kan ook zoon verlopige verzekering aangaanklainstain wrote:Al een idee wanneer het zou zijn?
Want mijn verzekering zal niet meer gelden, en ik betwijfel om hem te laten verlengen..