kwa motorisch is er niets camino meer aan buiten carters ... is hier al een ganse discutie over geweest ... er zijn mense dat vinden dat als de ontsteking cilinder krukas vario koppeling enz vervangen zijn door scooter onderdelen dat het geen camino meer isNelder wrote:Spaakwielen zijn voor het gewicht wss.
En scooter!??!!!!
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
honda camino power racingteam
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: honda camino power racingteam
-
- -= Member =-
Inderdaad zo denk ik er over.
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
scooter bestaat uit plastiek.
En als je die camino ziet rijden is het eerste waar ik aan denk aan camino, en tzoet er nog uit als een camino, maarjah, das mijn mening
En als je die camino ziet rijden is het eerste waar ik aan denk aan camino, en tzoet er nog uit als een camino, maarjah, das mijn mening
is inderdaad een scootercilinder,je hebt er zelfs nog betere 

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
die 125 zal wel niet goed geschakeld hebben of iets mis hebben want die vliegen normaal wel iets harder 

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Is ook al een ouder model en "murg" volgens mijmetsinsons wrote:die 125 zal wel niet goed geschakeld hebben of iets mis hebben want die vliegen normaal wel iets harder

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
-
- -= Member =-
Die Malossi big bore 86 cc kan meer vermogen geven.
Moest dit nu met een DR cilinder voor camino zijn zou ik echt zegen WAUW.
Het is en blijft mooi beunwerk voor een scootercilinder 86cc op camino-carters te doen passen, RESPECT, maar het blijft scootermateriaal.
Het is en blijft mooi beunwerk voor een scootercilinder 86cc op camino-carters te doen passen, RESPECT, maar het blijft scootermateriaal.
dat valt nog redelijk goed te doen hoorgtikleinen wrote:Die Malossi big bore 86 cc kan meer vermogen geven.

is natuurlijk heel wat beter dan een camino cilinder

die 86 cc zijn wel zeeer slecht gepoort omdat deze amper zijn aangepast(bijna net hetzelfde zoals speed 70cc)
dus is wel wat werk aan maar dan krijg je er wel een pak meer vermogen uit

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
die rode is blijkbaar ook ne mino, of wa ervan overblijft 
grtz
wouter

grtz
wouter