Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

vonk problemen

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
nailey
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Re: vonk problemen

Post by nailey »

het membraam is nog goed denk ik het gaat makkelijk open en toe
ik zal morgen eens de carburateur in benzine leggen zoals je zegt en uit kuisen eens zien wat het geeft

bedankt voor hulp
mgv
MrFasterke
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by MrFasterke »

Ik weet niet of je carburator reiniger hebt? Dan kan je als de carbu uit het bakje met naft komt eerst is goed inspuiten met dit terwijl je hem proper maakt. vuil komt er dan beter af. Het hoeft niet met dit product maar het kan wel helpen.. in een autoshop kan je dit wel krijgen denk ik voor een paar euro per busje.

MVg Tom
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by metsinsons »

Zien da uw contactpunten recht zijn, anders terug vlakschuren, en dan ontsteking afstellen. Want ontsteking afstellen men ingebrande contactpunten lost niets op.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
nailey
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by nailey »

succes
Hij rijd eindelijk ik heb de carburateur in benzine laten weken
en heb het gaatje van de vlotter naald uit gekuist met een naald en het probleem was opgelost.
Hij rijd nog niet perfect hij sputtert als ik 30 per uur haal
, toen ik heb kocht zat er een gianelli uitlaat op maar ik denk dat de sproeier niet verandert is weet er iemand toevallig welke sproeier er best zou passen bij mijn uitlaat? De rest van men camino is origineel.

bedankt voor de hulp
mvg
Post Reply