Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Die P en H getallen op de cilinder waar staan die ergens?
Heb hier een oude cilinder van Honda liggen maar vind die getallen nergens terug. Enkel Honda aan de ene kant en 49cm3 aan de ander kant.[/quote]
da staat op u cilinder waar die vast zit aan je carter denk ik
staat normaal gezien vlak boven die nummer dat erop staat
is niet altij eve duidelijk zichtbaar ze
grtz[/quote]
Ik heb het kunnen onthullen. Staat voor het woord "Honda", H1. Hmm dus de minst sterke a klasse cilinder op mijn Camino b kader. It keeps getting stranger...
hallo camino liefhebbers ik rij met een: p-3 cylinder , sito uitlaatje , FA-ster
nu heb ik steeds het vervelende "BRRRRRRR KRRRRRRRR" geluid bij het bereiken van mijn topsnelheid 50 km/h , dit is ONGELOFELIJK irritant ( volgens mij is het de spoeling van de uitlaatgassen in de uitlaat die niet gunstig verloopt bij een snelheid van meer dan 50 km/h) ik zou dit willen verhelpen , zo spoedig mogelijk , let wel deze camino mag (jammergenoeg) niet sneller dan 50 gaan!! graag jullie meningen en tips help me out mannen !! alvast bedankt !!
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
da kunde ni veranderen da is gewoon het smoren van die sito uitlaat het enige dat je kan doen is een engels potteke (ziet er just hetzelfde uit) te zetten maar dan ga je weer sneller
oldie wrote:da kunde ni veranderen da is gewoon het smoren van die sito uitlaat het enige dat je kan doen is een engels potteke (ziet er just hetzelfde uit) te zetten maar dan ga je weer sneller
valt er dan echt nix aan te doen tis gewoon zo vervelend das ongeveer elke 500 meter dat die dat doet he ... of ervoor zorgen dat hij trager rijd , is dat geen optie om dit te verbeteren?
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
dat lawaai komt doordat je net blokkeerd om sneller te rijden er bestaat geen andere manier ofwel moet je HPI steken dan kan je via de ontsteking begrenzen maar is dat dan 250 euro waard ?
oldie wrote:dat lawaai komt doordat je net blokkeerd om sneller te rijden er bestaat geen andere manier ofwel moet je HPI steken dan kan je via de ontsteking begrenzen maar is dat dan 250 euro waard ?
neen 250 euro is er wat over maar ik heb nog nooit zo'n camino gehad die dit zo extreem heeft hij is bijna zo erg dat hij "onberijdbaar " is , het geluid is genant , lastige zaak
oldie wrote:ori H1 cilinder kan je steken ook dan maakt ie zo geen remmend lawaai denk ik ?
ja is een optie .... maar heb deze zomer net van snakie een p3 gekocht zou ik met een a klasse plaat in de vario ipv aan FA plaat ook geen verbetering krijgen ... lagere snelheid = geen extreem tegenwerkende krachten op de uitlaat ???? ti's een ideetje van mij don't shoot me ...