Page 106 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 18:27
by Sander
Kakkernest wrote:Niemand die mij kan verder helpen?
Passen 260 mm veren op een camino en is dat te doen?
Ik zou zeggen test het maar het zal zeer krap als je bv door een diepe put rijdt ofzo...
Testen is de boodschap, want veel mensen hebben dit nog niet gedaan

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 18:48
by clio-tuning
Vroeger op school stond er een camino met veren van 260mm dacht ik.
Het zal idd nipt worden.

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 19:25
by Lucifer
hoe moet die weerstand nu eigenlijk aangesloten worden

ik wil hem op beide lampen zetten zodat ze zeker niet springen
gewoon kabel vanuit blok verbinden met lichten EN weerstand tegelijk? en naar waar lijdt die weerstand want daar zit maar 1 kabel aan

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 19:49
by Lucifer
opgelost, sander heeft duidelijk schemaatje over msn gestuurd, bedankt hiervoor

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 20:41
by metsinsons
lucifer, hij lijd naar de massa hé

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 20:59
by SAAMBAEN94
Ik ben van plan om een proma circuit uitlaat te kopen voor men honda camino helemaal origineel maar vraag wat het verschil gaat zijn bij topsnelheid en optrekken en geluidje want wil mijn geluidje wel houden ? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
grt sam
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 22 Feb 2011, 21:25
by metsinsons
geluid wordt zowiso anders. als je een echte proma koopt wordt het geluid niet te luid maar echt mooi
je trekt beter en hebt een betere topsnelheid.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 23 Feb 2011, 12:36
by SAAMBAEN94
Oke bedankt maar hoe hard zou hij dan ongeveer gaan ?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 23 Feb 2011, 13:45
by Twister
SAAMBAEN94 wrote:Oke bedankt maar hoe hard zou hij dan ongeveer gaan ?
Mono of vario? H of P cilinder (klasse A of B)? Hoe hard loopt hij nu (met wat voor uitlaat, een A- of B-potje bijvoorbeeld)?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 23 Feb 2011, 18:42
by SAAMBAEN94
Twister wrote:SAAMBAEN94 wrote:Oke bedankt maar hoe hard zou hij dan ongeveer gaan ?
Mono of vario? H of P cilinder (klasse A of B)? Hoe hard loopt hij nu (met wat voor uitlaat, een A- of B-potje bijvoorbeeld)?
Het is een b-klasse met natuurlijke een b-potje maar die is verstopt heb ik opgemerkt en de onderkant was helemaal door geroest bekans en dacht om gewoon een proma circuit te kopen om zo rond te 60 te rijden en het is een vario 3bil
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 24 Feb 2011, 14:28
by element
Ik wilde vandaag mijn cilinder monteren alles ging goed tot ik de slotbouten wilde aandraaien.De linkse vanboven als je recht op de blok kijkt draaid zot ik kan ze wel even aanspannen maar dan klikt ze weer los

.Het blokje is een gereviseerd blokje van clio-tuning en heeft nog geen kilometer gereden

.Weet er soms iemand raad,proberen te hertappen of wat moet je in zo'n geval doen.Alvast bedankt
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 24 Feb 2011, 16:13
by clio-tuning
Zijn de cilinderbouten nieuw? In het slechtste geval is alleen de draad versleten van uw cilinderbout.
In het slechtste geval moet je een thread insert erin monteren.
Aangezien de bout wel nog een beetje pakt, kan je misschien een draadstang erin vastzetten met de juiste loctite.
Op deze manier ga je de draad in uw motorblok ook minder belasten.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 24 Feb 2011, 16:13
by d-HuNtEd_1
element wrote:Ik wilde vandaag mijn cilinder monteren alles ging goed tot ik de slotbouten wilde aandraaien.De linkse vanboven als je recht op de blok kijkt draaid zot ik kan ze wel even aanspannen maar dan klikt ze weer los

.Het blokje is een gereviseerd blokje van clio-tuning en heeft nog geen kilometer gereden

.Weet er soms iemand raad,proberen te hertappen of wat moet je in zo'n geval doen.Alvast bedankt
ik weet niet of cillinderbouten in een maatje groter verkrijgbaar zijn , en of deze passen in het tapgat van de cillinder.
dus ik denk dat je het best een tread insert of een helicoil gebruikt.
dan kan je de gewone bouten blijven gebruiken.
wat ook kan is natuurlijk de linker carterhelft vervangen maar dit kost dan weer heel wat meer.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 24 Feb 2011, 16:14
by d-HuNtEd_1
je was me net voor clio

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 24 Feb 2011, 16:21
by element
De cilinderbouten zijn splinternieuw.Dus dat word een helicoil.bedankt
