Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: kleine vraagjes topic
Re: kleine vraagjes topic
altijd als ik eventjes gereden heb komt er weer speling op het balhoofd... hoe kan ik dat vermijden??? ik moet steeds alles eraf doen om die moer weer goed hard aan te spannen..
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3604
- Joined: 02 Aug 2008, 15:33
- Location: Oost-vlaanderen
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: 22 Feb 2011, 20:18
- Location: Heusden
Re: kleine vraagjes topic
volgens mij een p want zag het niet goed staan tis wa donker maar als ik een p heb wat zou het verschil zijn en een h wat zou het verschil zijnSander wrote:Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 278
- Joined: 14 May 2010, 16:43
- Location: België
Re: kleine vraagjes topic
P is normaal voor b klasse (p1,2,3,4)SAAMBAEN94 wrote:volgens mij een p want zag het niet goed staan tis wa donker maar als ik een p heb wat zou het verschil zijn en een h wat zou het verschil zijnSander wrote:Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
h is a klasse (h1,2,3,4)
-
- -= Advanced Member =-
- Posts: 278
- Joined: 14 May 2010, 16:43
- Location: België
Re: kleine vraagjes topic
Ik heb een vermoeden dat dit niet helemaal gezond is.
Choke staat volledig dicht
Choke staat volledig dicht
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: 22 Feb 2011, 20:18
- Location: Heusden
Re: kleine vraagjes topic
ja dan is het een p cilinder maar wat is het verschil van snelheid en optrekken
Re: kleine vraagjes topic
het plaatje proberen los te vijzen en terug rechtkloppenCaminoTime wrote:Ik heb een vermoeden dat dit niet helemaal gezond is.
Choke staat volledig dicht

is de eningste manier of zo een nieuw plaatje maar waar ga je dat vinden

Re: kleine vraagjes topic
da is normaal
de choke staat in de positie op als je de choke uitzet is ie toch voledig open ?
de choke staat in de positie op als je de choke uitzet is ie toch voledig open ?
tleven kan soms zo mooi zijn
Re: kleine vraagjes topic
de choke sttat als ik goed ken zien nu op
en moet de klep helemaal toe staan wat nu het geval nie is omdat ze krom staat
en moet de klep helemaal toe staan wat nu het geval nie is omdat ze krom staat

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3604
- Joined: 02 Aug 2008, 15:33
- Location: Oost-vlaanderen
Re: kleine vraagjes topic
Moet normaal toe staan ja.. Heb dat ooit eens gehad met een van mijn carbu's, en die is niet volledig in orde.. Als je de carbu monteert op een testblok staat die klep ook de hele tijd zo te wapperen..
Trasforma il meglio in 'massimo'
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- Posts: 2897
- Joined: 23 Jan 2009, 22:57
Re: kleine vraagjes topic
1) als de choke opstaat, MOET die klep (bij een camino-carbu) volledig het kanaal afsluiten, de benodigde lucht passeert door een by-pass kanaal.
2)Moest je choke niet opstaan op die foto, vijs het plaatje eens los, klop het recht met een hamer op een vlak, glad stuk staal, zodat je klepke recht wordt, en steek die er dan terug in, en kuis zeker het scharnierpunt eens uit.
2)Moest je choke niet opstaan op die foto, vijs het plaatje eens los, klop het recht met een hamer op een vlak, glad stuk staal, zodat je klepke recht wordt, en steek die er dan terug in, en kuis zeker het scharnierpunt eens uit.
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3604
- Joined: 02 Aug 2008, 15:33
- Location: Oost-vlaanderen
Re: kleine vraagjes topic
Tis niet de plaat hoor dat scheef is, er is iets mis met dat asje, of hoe dat vastzit.. Heb die carb dan gewoon vervangen door een andere..
Trasforma il meglio in 'massimo'
Re: kleine vraagjes topic
Dat is al goed, als je een H cilinder zou hebben zou het niet veel uitmaken...SAAMBAEN94 wrote:ja dan is het een p cilinder maar wat is het verschil van snelheid en optrekken
Hij zal sneller gaan met engels potje of Sito potje t.o.v. het ori potje

Re: kleine vraagjes topic
welke loctite dan?killingsnake wrote:Moer borgen met loctite?