Page 108 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 18:48
by Sander
SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 18:49
by Lucifer
altijd als ik eventjes gereden heb komt er weer speling op het balhoofd... hoe kan ik dat vermijden??? ik moet steeds alles eraf doen om die moer weer goed hard aan te spannen..
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 18:58
by killingsnake
Moer borgen met loctite?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 18:58
by SAAMBAEN94
Sander wrote:SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?
volgens mij een p want zag het niet goed staan tis wa donker maar als ik een p heb wat zou het verschil zijn en een h wat zou het verschil zijn
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:01
by CaminoTime
SAAMBAEN94 wrote:Sander wrote:SAAMBAEN94 wrote:Als ik een engels potje koop gaat mijn camino dan harder dan met origineel potje en originele cilinder het is een b-klasse
Wat staat er opzij op je cilinder H of P ?
volgens mij een p want zag het niet goed staan tis wa donker maar als ik een p heb wat zou het verschil zijn en een h wat zou het verschil zijn
P is normaal voor b klasse (p1,2,3,4)
h is a klasse (h1,2,3,4)
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:02
by CaminoTime
Ik heb een vermoeden dat dit niet helemaal gezond is.
Choke staat volledig dicht
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:06
by SAAMBAEN94
ja dan is het een p cilinder maar wat is het verschil van snelheid en optrekken
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:40
by sti
CaminoTime wrote:Ik heb een vermoeden dat dit niet helemaal gezond is.
Choke staat volledig dicht
het plaatje proberen los te vijzen en terug rechtkloppen
is de eningste manier of zo een nieuw plaatje maar waar ga je dat vinden

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:42
by oldie
da is normaal
de choke staat in de positie op als je de choke uitzet is ie toch voledig open ?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:49
by sti
de choke sttat als ik goed ken zien nu op
en moet de klep helemaal toe staan wat nu het geval nie is omdat ze krom staat

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 19:51
by killingsnake
Moet normaal toe staan ja.. Heb dat ooit eens gehad met een van mijn carbu's, en die is niet volledig in orde.. Als je de carbu monteert op een testblok staat die klep ook de hele tijd zo te wapperen..
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 20:03
by jasper wauters
1) als de choke opstaat, MOET die klep (bij een camino-carbu) volledig het kanaal afsluiten, de benodigde lucht passeert door een by-pass kanaal.
2)Moest je choke niet opstaan op die foto, vijs het plaatje eens los, klop het recht met een hamer op een vlak, glad stuk staal, zodat je klepke recht wordt, en steek die er dan terug in, en kuis zeker het scharnierpunt eens uit.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Feb 2011, 22:46
by killingsnake
Tis niet de plaat hoor dat scheef is, er is iets mis met dat asje, of hoe dat vastzit.. Heb die carb dan gewoon vervangen door een andere..
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Feb 2011, 12:10
by Sander
SAAMBAEN94 wrote:ja dan is het een p cilinder maar wat is het verschil van snelheid en optrekken
Dat is al goed, als je een H cilinder zou hebben zou het niet veel uitmaken...
Hij zal sneller gaan met engels potje of Sito potje t.o.v. het ori potje

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Feb 2011, 12:54
by Lucifer
killingsnake wrote:Moer borgen met loctite?
welke loctite dan?