Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Kan ik een px blok op een camino zetten? of kloppen de bevestegingspunten niet? want ik heb gehoord dat de px blok hetzelfde is als camino?

Nieuw orgineel vind je ze nog moeilijk, maar een Green Crank is zeker even goed die kost €60. Een krukas koop je best nieuwMeXe wrote:Wat kost een camino klasse a vario krukas nieuw en 2dehands?

Ik dacht van wel (graag bevestiging van iemand anders).MeXe wrote:Kan ik een px blok op een camino zetten? of kloppen de bevestegingspunten niet? want ik heb gehoord dat de px blok hetzelfde is als camino?
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
denk dan gewoon dat je in de problemen komt met de bevestiging voor u veren ^^
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Volgens mij past het blok wel met de bevestiging aan het frame. Voor de veren gelijk jasper zegt.. Dat wordt een probleem..
Trasforma il meglio in 'massimo'
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
PX blok is bij mijn weten niet plug & play (ben er wel niet 100%) zeker van!
Ik dacht dat de bevestigingspunten aan het motorblok iets breder waren. Dus dan valt het wel op te lossen met een busje ofzo tussen te steken.
Ik dacht dat de bevestigingspunten aan het motorblok iets breder waren. Dus dan valt het wel op te lossen met een busje ofzo tussen te steken.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
en voor eventjes tussendoor een 2dehands? want 20€ en 60€ is toch een groot verschil en van dat verschilkan ik naar summer festival gaanSander wrote:Nieuw orgineel vind je ze nog moeilijk, maar een Green Crank is zeker even goed die kost €60. Een krukas koop je best nieuwMeXe wrote:Wat kost een camino klasse a vario krukas nieuw en 2dehands?

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
het is hoogst ongezond een krukas weer te verwijderen en je lagers te houden. Je zou dus weer nieuwe lagers, keerringen, en pakkingen moeten plaatsen. Lijkt me dan een domme kost..
en deze ziite er bij een niewe al bij?killingsnake wrote:het is hoogst ongezond een krukas weer te verwijderen en je lagers te houden. Je zou dus weer nieuwe lagers, keerringen, en pakkingen moeten plaatsen. Lijkt me dan een domme kost..

- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Mja, als die nog in goede staat zijn en het toch maar voor 'even' is. Pakkingen en keerringen kosten toch samen ongeveer 10 a 12 euro dacht ik..
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
kan iemand eens de afstand van oog tot oog opmeten van originele veren?
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
Passen deze veren op camino?
Denk van wel, mr graag bevestiging
Denk van wel, mr graag bevestiging
- killingsnake
- -= Camino Addict =-