Page 113 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 09:09
by killingsnake
motor met beetje teveel benzine start makkelijk

. Zal eerder met te weinig benzine zijn
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 09:26
by jasper wauters
Lucifer wrote:heb nu mijn carbu doorprikt en uitgeblazen met compressor en nog gaat mijn camino niet goed... hij start moeilijk en valt stil... iemand een idee??
koop jezelf eens voelermaatjes en stel je onsteking af.
Als het dan nie goed is, mag je eens komen met je carbu, en kzal em es kuisen

gratis en voor niks

heb je al gestest voor valse lucht?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 12:39
by Lucifer
er zit overal vloeibare pakking tussen dus valse lucht zou uitgesloten moeten zijn... het rotte is dat je niet kunt kicken ofzo... steekt echt tegen dat lopen...
enja een carbu kuisen is eigenlijk niets aan he... gewoon alles losdraaien keer doorprikken en goed uitblazen
heb hier voelermaatjes liggen... zal de ontsteking eens afstellen
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 12:40
by Lucifer
killingsnake wrote:motor met teveel benzine start makkelijk

. Zal eerder met te weinig benzine zijn
bougie is echt zwart ^^
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 13:01
by jasper wauters
bwah, een carbu uitkuisen met alleen blazen (zonder compresseur) is nu ook niet optimaal.
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 13:10
by Lucifer
jasper wauters wrote:bwah, een carbu uitkuisen met alleen blazen (zonder compresseur) is nu ook niet optimaal.
bedoelde met e

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 20:30
by elboopslim
kan het kwaad dat daar geen Variogeleider zit,veranderd het iets aan de prestaties ?

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 21:13
by killingsnake
Is niet optimaal maar veranderd niets aan prestaties..
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 12 Mar 2011, 23:11
by Sander
elboopslim wrote:kan het kwaad dat daar geen Variogeleider zit,veranderd het iets aan de prestaties ?

Ik heb er geen, je ziet dat het metaal een beetje is geschaafd, erg is het niet, maar na lange tijd zal het wel kapot gaan

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 16:22
by CaminoTime
Stel je hebt een camino van 50cc die ongeveer 50 per uur rijdt.
Daar tegenover een tweede camino van 65cc die ook afgesteld is op 50 per uur. Wat is dan het verschil in rij-ervaring en zo?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 17:30
by da_culio
eerste gedacht bij mij is dat de 65cc zijn 50km/u ook bergop of met 2 zal behouden, waar de originele cilinder gaat terugvallen + optrekken zou sneller moeten zijn
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 18:18
by killingsnake
CaminoTime wrote:Stel je hebt een camino van 50cc die ongeveer 50 per uur rijdt.
Daar tegenover een tweede camino van 65cc die ook afgesteld is op 50 per uur. Wat is dan het verschil in rij-ervaring en zo?
Beter optrekken, of wat bedoel je precies?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 19:18
by jasper wauters
CaminoTime wrote:Stel je hebt een camino van 50cc die ongeveer 50 per uur rijdt.
Daar tegenover een tweede camino van 65cc die ook afgesteld is op 50 per uur. Wat is dan het verschil in rij-ervaring en zo?
tis te zien hoe je hem afsteld op 50 per uur die 65cc
als je gaat werken met een vernauwing aan de uitlaat, vind ik het een zotte kost voor 65cc te kopen, aleja, 65cc gaat nog steeds beter rijden, maar met heel weinig rendement
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 22:17
by Sander
CaminoTime wrote:Stel je hebt een camino van 50cc die ongeveer 50 per uur rijdt.
Daar tegenover een tweede camino van 65cc die ook afgesteld is op 50 per uur. Wat is dan het verschil in rij-ervaring en zo?
Beter trekken die 65cc denk ik ook

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Mar 2011, 22:52
by elboopslim
Hoe verwijder ik dit van men achter sterwiel ?
