Page 14 of 20

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 07 Jun 2012, 22:09
by bartvdl
Fusioncaraudio wrote:
bartvdl wrote:pa50parts4you heeft er wel nog:

http://www.pa50parts4you.nl/a-21680665/ ... zeldzaaaam" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pa50parts4you.nl/a-21297515/ ... zeldzaaaam" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pa50parts4you.nl/a-21868220/ ... alkit-50cc" onclick="window.open(this.href);return false;

welke raden jullie aan voor mij?

Beste Bart

niet doen, in mijn ogen een geldwolf en nog eens iets, er zijn er veel andere en originele dealers vn honda die zelfs nog DR, polini's en malossie's en athena'sverkopen, originele 50 cc in P versie is even goed want je zoekt 50 dus daar zeker al niet kopen ;)
ok, maar ik vind nergens anders een goede 50cc cilinder en liefst heb ik wel een p3 of p4 namaak of origineel maakt niet veel uit, maar ik heb eigenlijk nog nooit een polini of malossi 50cc tegen gekomen? als je mij zou kunnen helpen naar een goede 50cc cilinder zou ik dat wel waarderen ;)

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 07 Jun 2012, 22:17
by YaMaGa
mallossi etc zijn niet voor niet tuning onderdelen he
Hier das een namaak P3. http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 1crvablfl2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 08 Jun 2012, 16:00
by camino_expert
http://www.motorkit.com/nl/543-motor-part" onclick="window.open(this.href);return false;

of hier
ma zeker vragen om na te zien p 3 kl b

een p 4 is niet meer te verkrijgen
of nos stock honda org

op replika staat op alles p 3
kheb het zien staan op de kl a 's op de bobotech en deze bij motorkit
daarom tja bellen moete ni doen nemen zelden of nooit op
naar daar gaan of mailen
ma het is in belgie regio brussel

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 19 Jun 2012, 18:09
by Jenze
Beste Cters

ik heb in mijn bezit een FA een een namaak FA
ik heb gezien dat bij de FA en namaak , de boosterpoorten (en inlaat) anders zijn getimed.... dus dit niet een exacte kopie is ...
kan iemand anders dit toevallig ook bevestigen ?

de booster poorten(en inlaat) van de FA liggen namelijk dichter bij de motor dan bij de namaak cilinder...

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 19 Jun 2012, 21:16
by Remko
Ik heb nog een P4 te koop staan...incl zuiger

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 19 Jun 2012, 21:59
by metsinsons
Jenze wrote:Beste Cters

ik heb in mijn bezit een FA een een namaak FA
ik heb gezien dat bij de FA en namaak , de boosterpoorten (en inlaat) anders zijn getimed.... dus dit niet een exacte kopie is ...
kan iemand anders dit toevallig ook bevestigen ?

de booster poorten(en inlaat) van de FA liggen namelijk dichter bij de motor dan bij de namaak cilinder...
kan evengoed namaak van bitubo, parmakit, zeta of eurocilindro zijn :wink: en fouten in de mal komen ook zeer vaak voor! schillen soms wel ne milimeter

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 20 Jun 2012, 18:06
by Thhomas
Er bestaat geen namaak Fast Arrow.

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 21 Jun 2012, 21:45
by mhrfreak
wat metsinsons zegt is inderdaad waar ze wijken veel af maar ze zijn gebazeert (als je zo goed vergelijkt) op de fast arows,vermits het replica's zijn bedoeld als massaproductie kunnen ze veel afwijken)

maar er zijn nog merken die dat hebben bv bij camino(malossi lc's heel veel verschil soms,athena (heb ik ook al eens een tamelijke afwijking gemeten,uiteraard die namaaks waar je het over hebt,en zo zijn er nog merken,maar dit is vrij normaal,als ze ze allemaal moesten nameten en eventueel verder afwerken zouden ze zo goedkoop niet zijn uiteraard,de nieuwere cilinder van malossi,athena enzo hebben niet meer zo veel afwijken,maar vroeger (voor camino zullen al oudere mallen zijn) lijkt me het normaal het al eens iets meer was/is.

over hoeveel verschil in graden gaat het in de spoelers dat je gemeten hebt(heb al eens 6 graden gehad(malossi lc :o )
dus je moet er niet van opkijken dat ze afwijken.

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 21 Jun 2012, 23:25
by Jenze
nouw ik ben geen expert maar ik zal eens kijken voor een paar fotos
maar het verschil is echt duidelijk zichtbaar, de echte FA zijn spoel en boostpoorten liggen veel dichter bij de motor dan de namaak ..

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 22 Jun 2012, 01:57
by mhrfreak
daar kan ik niet veel mee,als je alles maar op het zicht zou maken ,zou er niet veel van terecht komen,
meten is weten :wink:

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 22 Jun 2012, 13:47
by clio-tuning
Thhomas wrote:Er bestaat geen namaak Fast Arrow.
Toch wel...

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 22 Jun 2012, 15:43
by Tinus
Ik ben verleden week bij STefan everts Op bezoek geweest en daar hebben we een sprint testje gedaan.

twee camino's 3-bil op die van Stefan had ik een nieuwe malossi en gevlakte kop sproeier 80 en tecnigas proma.
op de andere 3-bil namaak fastarrow gewone kop sproeier 80 en tecnigas proma.

de eertse meters was tot mijn grote verbazing de copy fastarrow eerst weg en als de malossi op toeren komt schiet die weg abnormaal.

Op het crossparcour bij Stefan in de tuin was de camino van Stefan niet te houden hij weet hem perfect op toeren te houden.
Dus volgens mij zijn die goedkope copy's van de fastarrow zo slecht nog niet voor hun geld.

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 23 Jun 2012, 00:35
by mhrfreak
inderdaad,vallen mee maar je moet er geluk met hebben,want als hij nu juist afwijkt (dus dat hij minder is ) heb je pech andersom is leuker uiteraard

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 23 Jun 2012, 12:16
by Thhomas
Vroeger had je de ZETA, piston met 1 zuigerveer, sluiting onderaan.
Dan heb je de Fast Arrow die een copie vd Zeta was, maar er staat Fast arrow op dus is het een Fast Arrow, piston met 1 zuigerveer en sluiting onderaan.
Nu heb je die namaak aluminium cilinders ,ik dacht dat het merk Biturbo was maar staat niet op de cilinder, dus wit produkt, piston met gaten in, 2 zuigerveren en sluiting bovenaan.

Dan heb je de PARMAKIT nu, van deze zou je kunnen zeggen dat het een copie vd ZETA of de Fast Arrow is. piston met 1 zuigerveer. Deze is duurder dan de Athena.

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Posted: 23 Jun 2012, 12:21
by metsinsons
Op de zeta staat het merk niet geschreven, er staat tussen de koelribben een 2geschreven