Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Member =-
Hoeveel kost het om kader,stuur,vork ,bagagerekje ,stervelgen,achterspatbord,veren en de driehoek waar stuur opzit om te laten zandstralen weet iemand hoeveel dit ongeveer gaat kosten en waar in e buurt van Heusden-zolder in limburg ?
Of beter gewoon alles schuren
En wat is het beste omte te spuiten met spuitbussen of compresor
grt sam
Of beter gewoon alles schuren
En wat is het beste omte te spuiten met spuitbussen of compresor
grt sam
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
gewoon schuren, makkelijkst is een staalborstel op een slijpschijf.
-
- -= Member =-
Ik heb gezien dat mijn vliegwiel verzwaard is, er zitten namelijk vijsjes in langs de zijkant.
Is er een verschil in prestaties met een gewoon vliegwiel?
verzwaren zou dom zijn ... gaat trager optrekken en gaat meer verbruiken omda het meer massa moet rond krijge
want de meesten laten hun vliegwiel lichter maken om beter op te trekken dus .. verzwaren zou een nadeel zijn denk ik
want de meesten laten hun vliegwiel lichter maken om beter op te trekken dus .. verzwaren zou een nadeel zijn denk ik
-
- -= Member =-
Ik heb hem zelf niet verzwaard he, hij was al zo. Ik wist het zelf niet, tot een maat het zei. Er zitten dus langs de zijkant een paar vijsjes en je hebt ook maar 2 gleuven in het vliegwiel ipv 4 bij sommige andere.
Of is het gewoon een andere soort?
Die vijsjes zijn er ingezet om het vliegwiel te centreren zodat er aan elke zijde van het vliegwiel evenveel massa aanwezig isSir_Michiel wrote:Ik heb hem zelf niet verzwaard he, hij was al zo. Ik wist het zelf niet, tot een maat het zei. Er zitten dus langs de zijkant een paar vijsjes en je hebt ook maar 2 gleuven in het vliegwiel ipv 4 bij sommige andere.

-
- -= Member =-
Aah okeej, het maakt dus niet zo veel verschil uit?
NeeSir_Michiel wrote:Aah okeej, het maakt dus niet zo veel verschil uit?

-
- -= Member =-
hoeveel toeren moet ik mijn luchtstelschroef uitdraaien om mijn nieuwe cilinder in te rijden? Het is een volledig originele b-klasse setup..(wel een sito uitlaat..)
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!

Begin met 1,5 toeren van 360°, rij even en kijk je bougiekleur na en zo verder afstellen 

-
- -= Member =-
Bedankt voor de snelle reactie!
Toch nog een klein vraagje: ik heb in mijn 3 bill vario gewichtjes zitten van 12 à 13 gram, klopt dit voor een standaard b klasse setup?
mvg

Toch nog een klein vraagje: ik heb in mijn 3 bill vario gewichtjes zitten van 12 à 13 gram, klopt dit voor een standaard b klasse setup?

mvg
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Dit is origineel, veel brommers hebben dit. De oude camino vliegwielen hadden dit ook. Zoals sander zei, die vijsjes werden gebruikt om de vliewielen te balanceren, daarna werden de vijsjes geborgd. Is dus helemaal niet verzwaard. Je moet niet alles geloven wat ze je proberen wijsmaken..Sir_Michiel wrote:Ik heb gezien dat mijn vliegwiel verzwaard is, er zitten namelijk vijsjes in langs de zijkant.
Trasforma il meglio in 'massimo'
-
- -= Member =-
Haha oke, ik zal wat kritischer zijn in het vervolgkillingsnake wrote:Dit is origineel, veel brommers hebben dit. De oude camino vliegwielen hadden dit ook. Zoals sander zei, die vijsjes werden gebruikt om de vliewielen te balanceren, daarna werden de vijsjes geborgd. Is dus helemaal niet verzwaard. Je moet niet alles geloven wat ze je proberen wijsmaken..Sir_Michiel wrote:Ik heb gezien dat mijn vliegwiel verzwaard is, er zitten namelijk vijsjes in langs de zijkant.

Bedankt voor de reacties!
-
- -= Member =-
Ik ben op zoek naar een goed vervangingscilindertje (50cc), en ik twijfel tussen een bobo tech of een dmp, wat raden jullie mij aan?
mvg
mvg
-
- -= Member =-
Kan het zijn dat m'n uitlaatpoort te groot is dan mijn uitlaat zelf?
Mvg
Mvg
Scheurbakske <3