Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
idd er steekt een buisje van paar cm omhoog in de tank en als het eronder komt moet je op reserve zetten waarvan de ingang helemaal onderaan in het kraantje is
maakt da iets uit als het op reserve blijft staan bij een volle tank?
neen,dan heb je alleen een probleem wanneer je naft op is want dan is ze leeg 

ja maja is nogal een werk he een kraantje dicht of open zetten
ik zou er niet aan beginnen 

kmoet hem als ik hem in de garage zet wel dichtdraaie anders loopt men hele tank leeg en dan zitte men ouders te zage da da hier naar naft ruikt.andy1979 wrote:ja maja is nogal een werk he een kraantje dicht of open zettenik zou er niet aan beginnen
Best dat je uw naftkraantje in stand "open" zet, dan blijft het vuil beneden in de tank, als je altijd op reserve rijdt dan krijgt hij ook vuil binnen
Had ik vroeger ook maar nu staat het altijd open en lekt geen druppel !
Gewoon een nieuw pakkingsetje voor carbu bij http://www.vansassenbroeck.be kopen en hij lekt niet meer ! 

Had ik vroeger ook maar nu staat het altijd open en lekt geen druppel !

ok merci
-
- -= Member =-
Mijn mino vald steeds stil al ik ff stil sta, heb de carberateur al gereinigd en goed afgesteld want de kleur is licht bruin.
weet er soms iemand hoe dit komt ?
weet er soms iemand hoe dit komt ?
heb je al eens geprobeert of je de rolantie nog wat kan bijdraaien?
-
- -= Member =-
was ik er vergeten bij te vermelden, maar dat heb ik ook geprobeerd. 

een dringend probleem
ik zou graag mijn camino voor een maand verzekeren
heb naar (onafhankelijke) verzekeraar gebeld
en die wist mij te vertellen dat je enkel voor een jaar een verzekering kunt afsluiten kostprijs 15euro
oplosing die hij mij aanbied is na een maand bijvoorbeeld de verzekering opzeggen en dan krijg ik een deel van mijn geld terug
nu wil ik weten hoeveel zou ik ong terug mogen verwachten na 1 maand verzekerd te zijn en dan opzeggen
of weet hier iemand een ander oplossing voor ?
ik zou graag mijn camino voor een maand verzekeren
heb naar (onafhankelijke) verzekeraar gebeld
en die wist mij te vertellen dat je enkel voor een jaar een verzekering kunt afsluiten kostprijs 15euro
oplosing die hij mij aanbied is na een maand bijvoorbeeld de verzekering opzeggen en dan krijg ik een deel van mijn geld terug
nu wil ik weten hoeveel zou ik ong terug mogen verwachten na 1 maand verzekerd te zijn en dan opzeggen
of weet hier iemand een ander oplossing voor ?
-
- -= Expert Member =-
ik betaal bij mijn verzekeraar gewoon per maand.
ik kan opzeggen wanneer ik wil (Fortis)
ik kan opzeggen wanneer ik wil (Fortis)
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
mss iemand die een gedacht heeft wat ik ga terug krijgen anders ga ik morgen bij de fortis luisteren 

hangt van veel af dus kan bij iedereen wat anders zijn,je kan het best gewoon vragen
heb ik gedaan probleem was dat hij het ook niet wist