Re: kleine vraagjes topic
Posted: 16 Aug 2011, 22:37
bij mij kan ik ook altijd maar per jaar verzekeren? Kan ook altijd stopgezet worden en dan krijg je normaal zonder verlies de rest van je geld terug.
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=10293
Deze handleiding al een geprobeerd:elboopslim wrote:Mijn mino vald steeds stil al ik ff stil sta, heb de carberateur al gereinigd en goed afgesteld want de kleur is licht bruin.
weet er soms iemand hoe dit komt ?
Ik heb het ook al gelezen dat je uw verzekering na een bepaalde tijd kan stopzetten, geen ervaring mee, gewoon naar de verschillende verzekeraars in de buurt eens vragen, vragen staat vrijsti wrote:een dringend probleem
ik zou graag mijn camino voor een maand verzekeren
heb naar (onafhankelijke) verzekeraar gebeld
en die wist mij te vertellen dat je enkel voor een jaar een verzekering kunt afsluiten kostprijs 15euro
oplosing die hij mij aanbied is na een maand bijvoorbeeld de verzekering opzeggen en dan krijg ik een deel van mijn geld terug
nu wil ik weten hoeveel zou ik ong terug mogen verwachten na 1 maand verzekerd te zijn en dan opzeggen
of weet hier iemand een ander oplossing voor ?
Ik reinig men carberateur altijd voledig zoals ik hier geleert heb opt forum, dus heb dat ook gedaan.Sander wrote:Deze handleiding al een geprobeerd:elboopslim wrote:Mijn mino vald steeds stil al ik ff stil sta, heb de carberateur al gereinigd en goed afgesteld want de kleur is licht bruin.
weet er soms iemand hoe dit komt ?
http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 26609.html
Met Leovince ga je harder, hangt af van welke cilinder hoeveel harder dan een Proma.C4M1N0 wrote:Is er veel verschil tussen een proma circuit uitlaat en leovinci qua performance? Welke gaget hardst? Of welke trekt beter, zo'n dinge zou k graag wete, merci
Is uw benzinetank proper ? Heb je een goeie extra benzinefilter ?elboopslim wrote:Ik reinig men carberateur altijd voledig zoals ik hier geleert heb opt forum, dus heb dat ook gedaan.Sander wrote:Deze handleiding al een geprobeerd:elboopslim wrote:Mijn mino vald steeds stil al ik ff stil sta, heb de carberateur al gereinigd en goed afgesteld want de kleur is licht bruin.
weet er soms iemand hoe dit komt ?
http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 26609.html
Eerste dat ik daarvan lees, geen ideejeroen206 wrote:Weet iemand of zoiets ook verkrijgbaar is voor Camino
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=154
Zelfde sproeier, je verandert niets aan je luchtfilter of carbu héC4M1N0 wrote:Als ik op mijn a klasse een b klasse cilinder steek en proma of leovinci ben ik dan al genoodzaakt om een andere sproeier te steken? of kan ik dit nog afstellen met de originele sproeier?
VarioSander wrote:Zelfde sproeier, je verandert niets aan je luchtfilter of carbu héC4M1N0 wrote:Als ik op mijn a klasse een b klasse cilinder steek en proma of leovinci ben ik dan al genoodzaakt om een andere sproeier te steken? of kan ik dit nog afstellen met de originele sproeier?![]()
Welke overbrenging heb je ? Vario, mono ?
Maar dit is veel goedkoper http://www.mister-solutions.co.uk/chain ... 3943-p.aspSander wrote:Eerste dat ik daarvan lees, geen ideejeroen206 wrote:Weet iemand of zoiets ook verkrijgbaar is voor Camino
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=154![]()
Zou wel handig zijn moest het passen, maar kan je evengoed een CDI monteren...
Benzinetank is zekker proper en een binzinefilter heb ik besteld.Sander wrote:
Is uw benzinetank proper ? Heb je een goeie extra benzinefilter ?
Graag gedaan, daarvoor zijn we hierelboopslim wrote:Benzinetank is zekker proper en een binzinefilter heb ik besteld.Sander wrote:
Is uw benzinetank proper ? Heb je een goeie extra benzinefilter ?
Ik denk wel niet dat dat het probleem is maar het is zekker het proberen waard.
U bent al bedankt voor de hulp.
Jep, andere rollen steken, zwaardere denk ik, is vooral zelf regelen en aanvoelenC4M1N0 wrote:ik heb vandaag een p3 cilindertje en proma circuit uitlaat op men a klasse camino gezet die voordien 20-25 reed, nu is het volgende: als ik 35-40 rijd maakt hij al serieus veel toeren, dan moet is toch gewoon iets zwaardere rollen steken?