Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
C4M1N0
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by C4M1N0 »

kheb nog een setje van polini ligge, weet ni juist hoeveel gram da die zijn, kzal int weekend is teste :)
C4M1N0
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by C4M1N0 »

eumh, ik heb een aklasse vario, hij reed 20,ik heb er een p3 replika op gestoke en proma circuit uitlaatje en als ik 40 rijd durf ik geen gas nemeer geve omdat hij dan al heel wat toeren maakt, kan het zijn dat er dan zo'n lichte variobillekes insteke? of zou het iets anders zijn? met deze stukke zou ik toch minstens 60 moete kunne hale?
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

C4M1N0 wrote:eumh, ik heb een aklasse vario, hij reed 20,ik heb er een p3 replika op gestoke en proma circuit uitlaatje en als ik 40 rijd durf ik geen gas nemeer geve omdat hij dan al heel wat toeren maakt, kan het zijn dat er dan zo'n lichte variobillekes insteke? of zou het iets anders zijn? met deze stukke zou ik toch minstens 60 moete kunne hale?
3 bill, 6 bill, welke ster ? Geen 60 km/u hoor, met Leovince misschien :wink:

Polini billekes voor een Camino, dat is nieuw :P Welke maat is dat ?
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

ik denk dat hij een A-ster heeft en daardoor ni opengaat en in hoge toeren gaat

steek idd een b-ster of FA-ster
tleven kan soms zo mooi zijn
SamVanbrabant
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by SamVanbrabant »

Ik zit met een probleempje.
ik heb een camino 50cc en hij start perfect maar als hij start en ik geef volle gas valt hij stil.
dit gebeurd alleen wanneer ik er op zit, niet als hij op de pikkel staat. weet iemand hoe dot komt ? grtz
d-HuNtEd_1
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by d-HuNtEd_1 »

SamVanbrabant wrote:Ik zit met een probleempje.
ik heb een camino 50cc en hij start perfect maar als hij start en ik geef volle gas valt hij stil.
dit gebeurd alleen wanneer ik er op zit, niet als hij op de pikkel staat. weet iemand hoe dot komt ? grtz
CARBU PROBLEEM
eerst forum lezen dan vragen stellen
oh welkom op het forum :)
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
Camin0_DriVeR_68
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by Camin0_DriVeR_68 »

effe vraagje: Heb bij 1 van men camino het volgende probleem; Als ik aan het rijden ben en de gas los, maakt die zo knallende geluiden( precies een geweerke :) ) wa kan da zijn? groeten
Camino Forever :D
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Camin0_DriVeR_68 wrote:effe vraagje: Heb bij 1 van men camino het volgende probleem; Als ik aan het rijden ben en de gas los, maakt die zo knallende geluiden( precies een geweerke :) ) wa kan da zijn? groeten
Ontsteking ? (Kzeg maar wat)

Ik vindt het juist zalig als hij knallen geeft bij het vertragen :twisted:

Filmpje van ? :P
SamVanbrabant wrote:Ik zit met een probleempje.
Begin eens met uw carburator te kuisen, kijk bij sectie "handleidingen" voor meer informatie :wink:

Welkom op het forum ! :thumbsup:
wouter_
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by wouter_ »

Als ge uw veren gewoon spuit (spuitbussen) zonder die te schuren, zou de verf dan afbladderen of is dat mogelijk te doen?

Deze stukken bedoel ik dus:Image
ben999
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by ben999 »

wouter_ wrote:Als ge uw veren gewoon spuit (spuitbussen) zonder die te schuren, zou de verf dan afbladderen of is dat mogelijk te doen?

Deze stukken bedoel ik dus:Image
Schuren of zandstralen of dergelijke zal je altijd moeten doen. Anders krijg je geen mooi oppervlakte. Zonder te schuren zal de verf door de minste aanraking af bladeren.
Met een hamer past ALLES!

Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
ben999
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by ben999 »

ben999 wrote:Als ik een proma circuit steek? Met hoeveel km/h verandert mijn topsnelheid dan. Alles is origineel. Rij nu met een sito potje 46-47 km/h.
Iemand een idee?

Ben's crosser project :
Kakkernest
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by Kakkernest »

ben999 wrote:
ben999 wrote:Als ik een proma circuit steek? Met hoeveel km/h verandert mijn topsnelheid dan. Alles is origineel. Rij nu met een sito potje 46-47 km/h.
Iemand een idee?
Ik weet niet welke cilinder ge hebt, maar ikzelf eb nen p3 cilinder met proma circuit en ik geraak toch aan de 60 op mijn mino teller, terwijl ik me een sito ook 45 per u ging. Tegen dak aan 60 zit, slipt mijne varioriem door :?
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

ben999 wrote:
Iemand een idee?
55-60 max als je een 49cc P hebt :wink:
ben999
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by ben999 »

Kakkernest wrote:
ben999 wrote:
Iemand een idee?
Ik weet niet welke cilinder ge hebt, maar ikzelf eb nen p3 cilinder met proma circuit en ik geraak toch aan de 60 op mijn mino teller, terwijl ik me een sito ook 45 per u ging. Tegen dak aan 60 zit, slipt mijne varioriem door :?
Ik denk dak met ne h cilinder rij.

Ben's crosser project :
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by metsinsons »

dan zou ik nen P cilinder steken, die trekken beter op en das gezonder vo daar rapper mee te gaan.
den bjorn vant forum heeft alles b klasse gehad buiten cilinder was a klasse. da spel trok traag en na 5minuten vloog da spel 45per uur en dee da spel zoveel toeren dat em constant warmlopers had. da maakte me zen potteke meer lawaai dan de mijne :lol: :o
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
Post Reply