en we zullen dan zien wat het word zaterdag of zondag
op zaterdag kunnen we daaarna nog uitgaan

ma ni na den extreme

Moderator: -Camino Crew-
giovanni007 wrote:ik zou het doen op een zondag avond dan ister ni zoveel volk ginder.![]()
en meestal heeft niemand iets te doen op zondag
giovanni007 wrote:ik zou het doen op een zondag avond dan ister ni zoveel volk ginder.![]()
en meestal heeft niemand iets te doen op zondag
oldie wrote:kan gewoon iedereen zen woonplaats doorgeven die wil komen da zal het gemakkelijkste zijn om dan een geschikte baan te vinden
momenteel ziet groot bijgaarden er het beste uit kwa ligging
als er veel mensen van west vlaanderen en gent komen is aalst mischien een betere oplossing?
zondag is voor mij ook het beste wss zal het zondag worden maar nu is het nog de plaats zodat iedereen ong. even ver moet rijden (voor zover het mogelijk is)
wtf ???oldie wrote:Naar aanleiding van een vraagje van Sander kan er een uitstapje naar een kartavond georganiseerd worden
indien er interesse is kunnen leden die geïntresseerd zijn zich opgeven met de streek vanwaar ze wonen zodat er kan gekeken worden welke kartbaan er het meest in het midden ligt van iedereen die wil mee gaan.
Ikzelf ben van brussel
Sander is van Londerzeel
en de andere die zouden willen karten kunnen zich opgeven
Olli nu verwacht ik toch je meegaat en alle andere ouwe zakken kom nog eens buiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnen enkele tijd zou ik dan zien welke baan het meest geschikt is en dan een avondje organiseren wat denken julllie?
Momenteel zijn deze kartings opgegeven als leuk :
- aarschot
- aalst
- groot bijgaarden
- vorst
- willebroek
momenteel lijkt me groot -bijgaarden het meest geschikt de enige geïntresserde van de kempen is MHR freak en de rest is komt van richting gent of antwerpen enkel MHRfreak komt van de kempen maar die kan ik nog gaan ophalen in aarschot terwijlik bij zenne goeie maat jan L kan binnenspringen om een chappi op te halen![]()
![]()
de datume zou ik willen stellen op Zondag 06/02/2011 omstreeks 18uur
oldie wrote:als je met de trein kan komen kan ik je in een station naar keuze komen ophalen (mechelen,vilvoorde,groot-bijgaarden ,brussel noord zuid of centraal) maar je kan begrijpen dat ik ni naar turnhout kan rijdend-HuNtEd_1 wrote:veel plezier mannen...
ik ben er niet bij dan
in vorst geraak ik niet